Standsted til Heatrow
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 11-10-09 12:50

Hej

Er der nogle som har erfaring med at komme fra Standsted til Heatrow og
omvendt.

Kommer til London med Rayanair og skal vidre til NZ

Edwin

Fra : Nicolai

Dato : 11-10-09 13:13

> Kommer til London med Rayanair og skal vidre til NZ

Der er langt til NZ hvis du ikke kan finde fra standsted til london ;) ;) ;)

(Spøg til side - mener der kører shuttles)

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 11-10-09 18:30

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen

> Der er langt til NZ hvis du ikke kan finde fra standsted til london ;) ;)
> ;)
>
> (Spøg til side - mener der kører shuttles)

Det var jo derfor jeg spurgte eksperterne

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-10-09 13:31

On Sun, 11 Oct 2009 13:49:31 +0200
"Edwin Elowsson" <edwin@it.dk> wrote:

> [...]
> og omvendt.
>
> Kommer til London med Rayanair og skal vidre til NZ

Det er ikke det nemmeste i verden med mindre man betaler lidt ekstra og
å tager en af de forskellige shuttels der findes (som desværre ofte er
dyre i pris):
for beskrivelse og priser se bl.a. her :
http://www.londontoolkit.com/travel/heathrow_stansted_bus_transfer.htm
eller jetlink:
http://www.airwise.com/airports/europe/STN/STN-lhr.html (umiddelbart
lettest/billigt)
eller easybus:
http://www.easybus.co.uk/airport-guides-travel-guides/london-heathrow/london-heathrow-to-stansted

Du kan også tage standsted express til Central Station (ca 40min, ca)
og derfra til paddington station (subway, ca 10min) og så tage Heathrow
Express videre derfra til heathrow (Ca 20min)

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 11-10-09 18:55

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

og derfra til paddington station (subway, ca 10min) og så tage Heathrow
Express videre derfra til heathrow (Ca 20min)

Takker

10 pund mellem de to busser hvad mon man får for det ?

Fra : Bjarne

Dato : 13-10-09 08:26

Edwin Elowsson skrev:

> Du kan også tage standsted express til Central Station (ca 40min, ca)
> og derfra til paddington station (subway, ca 10min) og så tage Heathrow
> Express videre derfra til heathrow (Ca 20min)

Bortset fra, at der så vidt jeg ved ikke findes nogen Central Station i
London, men Stansted Express kører til Liverpool Street Station eller
Tottenham Hale.

Vi har brugt Stansted Express flere gange. Det er et meget behageligt
transportmiddel.

Videre til Heathrow er billigst med London Underground (subway er
amerikansk, i GB er Subway en fastfood-kæde)

Kort over London Underground
http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/standard-tube-map.pdf

God rejse

Bjarne

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 13-10-09 08:39

"Bjarne" <bruger@eksempel.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Videre til Heathrow er billigst med London Underground (subway er
> amerikansk, i GB er Subway en fastfood-kæde)

Takker

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-10-09 19:02

On Sun, 11 Oct 2009 19:55:13 +0200
> [...]

> Heathrow Express videre derfra til heathrow (Ca 20min)
>

> Takker
>
> 10 pund mellem de to busser hvad mon man får for det ?

Som regel er der det lidt kortere tid, men kan sagtens være at de har
samme produkt i den sidste ende.

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 15-10-09 09:04

On 13 Okt., 09:39, "Edwin Elowsson" <ed...@it.dk> wrote:

> Takker

Pas dog på med at bruge Ryanair til forbindelsesfly. Hvis de er
forsinket eller aflyser, så er det dit eget ansvar og du riskerer at
miste den næste billet.

Sørg uanset for at RIGTIG MEGET tid til at skifte lufthavn og
allerhelst flyv videre dagen efter i ankommer til London.

Jeg vil absolut ikke anbefale nogen at lave forbindelser med
lavprisselskaber (eller for den sags skyld med andre hvis I er på
separate billetter). Desværre sker der altså forsinkelser en gang i
mellem og du kan være helt sikker på at Ryanair ikke hjælper dig med
noget som helst, hvis det sker.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 17-10-09 00:07

On Sun, 11 Oct 2009 13:49:31 +0200, "Edwin Elowsson" <edwin@it.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogle som har erfaring med at komme fra Standsted til Heatrow og
>omvendt.

Jeg tog engang bussen fra Gatwick til Stansted. Den stopper i Heathrow
undervejs. Vær opmærksom på at turen foregår via motorvej rundt om London,
hvor der er meget trafik i myldretiden.

Turen via London tror jeg ikke kan betale sig, hverken økonomisk eller
mht. tiden.
--
http://aviskritiker.blogspot.com/