MS Windows
briani 27239
Video i Win 7
Fra : Birger Møller

Dato : 11-10-09 13:19

Hej Gruppe.
Jeg har en Medion computer som jeg kører Win 7 RC. Jeg kan ikke få adgang
til mit videocamera således at jeg kan importere film til Computeren.
Jeg har tidligere på den samme computer med Vista kunnet dette.

Hjælp
Mvh
Birger

Fra : Ole C

Dato : 11-10-09 14:11

Birger Møller skrev blandt andet:

> [...]
> adgang til mit videocamera således at jeg kan importere film til
> Computeren. Jeg har tidligere på den samme computer med Vista kunnet

Du har vel brugt noget software til øvelsen under Vista - og har ikke
installeret det i Windows7?

--
vh
Ole C

Fra : Birger Møller

Dato : 11-10-09 15:57

Jeg har lige prøvet at instalere det program der hører til cameraet. (Sony
DCR-HC 24). Der sker ikke andet end at Win siger programmet er blokeret pga.
compabilitets problemer og at jeg skal kontakte Sony. Det vil jeg så gøre
imorgen.

Fra : Henning

Dato : 11-10-09 16:53

On Sun, 11 Oct 2009 16:57:17 +0200, Birger Møller <bibomo@live.dk>
wrote:

> [...]
>compabilitets problemer og at jeg skal kontakte Sony. Det vil jeg så gøre

Det får du formodentlig intet ud af - Windows 7 er ikke frigivet
endnu, så Sony supporterer det sikkert ikke.

Fra : Ole C

Dato : 11-10-09 18:06

Henning skrev blandt andet:

> Det får du formodentlig intet ud af - Windows 7 er ikke frigivet
> endnu, så Sony supporterer det sikkert ikke.

Enig....

--
vh
Ole C