MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 10-10-09 20:14

Hej
Jeg skrev ind på et tidspunkt vedr. At hvis jeg downloader en 25 ikoner Og
har hentet dem ned Hvor
skal jeg så lægge dem hende I hvad for en mappe i Windows XP Så jeg kan gøre
brug af dem på skrivebordet eller andet i så fald jeg vil have en anden ikon
i stedet
for Windows XP Pro

Hilsen Jesper

Fra : Ole C

Dato : 10-10-09 20:30

Jesper S Jensen skrev blandt andet:

> Jeg skrev ind på et tidspunkt vedr. At hvis jeg downloader en 25
> ikoner Og har hentet dem ned Hvor
> skal jeg så lægge dem hende

Lige hvor det det passer dig.

> I hvad for en mappe i Windows XP Så jeg
> kan gøre brug af dem på skrivebordet eller andet i så fald jeg vil
> have en anden ikon i stedet
> for Windows XP Pro

Som regel kan du højreklikke på det ikon du vil ændre - vælge Egenskaber og
trykke på knappen Skift ikon.
Systemikoner kan være lidt besværligere, men der findes programmer på nettet
til den slags. Søg på ordene "icon" og "change", så kommer du for eksempel
til denne side: http://www.brothersoft.com/downloads/icon-change.html

--
vh
Ole C

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 10-10-09 20:38

Tak Ole

Jeg takker

Hilsen Jesper

Fra : Ole C

Dato : 12-10-09 11:17

Jesper S Jensen skrev blandt andet:

> Tak Ole

Selv tak.

--
vh
Ole C

Fra : LG

Dato : 12-10-09 18:46

Ikonerne kan lægges i hvilken som helst mappe. Præcis hvor du selv ønsker
det.

mvh
LG

Fra : Ole C

Dato : 12-10-09 19:11

LG skrev blandt andet:

> Ikonerne kan lægges i hvilken som helst mappe. Præcis hvor du selv
> ønsker det.

Hviket OP fik at vide allerede i det første svar...

--
vh
Ole C