MS Windows
briani 27239
Rep af styresystem
Fra : et

Dato : 10-10-09 10:12

Hej
Hvor finder jeg en manuel til at rep af systemdisk (C) Jeg har bootet på
cd,en og har lavet et login, så får jeg en promt: C:\windows>. Nu er
spørgsmålet, hvordan kommer jeg videre- på forhånd tak.
hilsen erik thorsen

Fra : Ole C

Dato : 10-10-09 10:58

et skrev blandt andet:

> [...]
> på cd,en og har lavet et login, så får jeg en promt: C:\windows>. Nu
> er spørgsmålet, hvordan kommer jeg videre- på forhånd tak.

Hvilken Windows?
Er det en "normal" installations-CD?
- eller en recovery-disk?

--
vh
Ole C

Fra : et

Dato : 10-10-09 11:03

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken Windows?
> Er det en "normal" installations-CD?
> - eller en recovery-disk?

En ganske normal installations cd
hilsen erik thorsen

Fra : Ole C

Dato : 10-10-09 12:28

et skrev blandt andet:

> En ganske normal installations cd

Og igen: hvilket styresystem?

--
vh
Ole C

Fra : et

Dato : 10-10-09 13:47

> Og igen: hvilket styresystem?

XP prof
erik

Fra : Ole C

Dato : 10-10-09 14:07

et skrev blandt andet:

> XP prof

Følg anvisningen her:
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/xp-installation-side2.htm
Vælg i første omgang "Installation" - og dernæst "Hvis du vil reparere
etc...."

--
vh
Ole C

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-10-09 12:05

et wrote on 10-10-2009 :
> [...]
> cd,en og har lavet et login, så får jeg en promt: C:\windows>. Nu er
> spørgsmålet, hvordan kommer jeg videre- på forhånd tak.

Det er lang tid siden jeg har forsøgt mig med sådan en operation.

Prøv at skrive: help
De enkelte kommandoer kan efterfølges med /? der giver lidt mere
beskrivelse.

--

Lars Jørgensen

Fra : Poul Madsen\(7250\)

Dato : 10-10-09 17:21

"et" <et@xxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cd,en og har lavet et login, så får jeg en promt: C:\windows>. Nu er
> spørgsmålet, hvordan kommer jeg videre- på forhånd tak.

http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no8

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm

Mvh.
Poul

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-10-09 21:34

"et" <et@xxx.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> cd,en og har lavet et login, så får jeg en promt: C:\windows>. Nu er
> spørgsmålet, hvordan kommer jeg videre- på forhånd tak.

Du skal ikke vælge reparation første gang du får tilbuddet. I stedet
fortsætter du med at følge anvisningerne.
Efter at have trykket på F8 for at bekræfte licensbetingelserne kommer et
billede, hvor den viser, at den har fundet en windowsinstallation, og her
skal du så vælge Reparer. Det skulle her ikke være muligt at lave nogle
fejl, idet den skriver, hvad du skal trykke på m.m.

Kurt