Thunderbird visning af tråde
Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 09-10-09 12:10

Jeg er vendt tilbage til Thunderbird igen til news, og jeg kører med
visning af tråde med nye indlæg, som fungerer fint. Men den har det med
at folde en enkelt (tilfældig?) tråd ud, som så ofte er en af de mere
idiotiske diskussioner. Hvordan får man TB til at lade være med det?

Jeg ved godt at jeg kan bruge Alt.Gr.+\ til at opnå den visning jeg
ønsker, men det ville være rart hvis den selv kunne fatte det.

--
Niels

Fra : Martin Ploug

Dato : 11-10-09 12:54

Niels P Sønderskov skrev:
> [...]
>
> Jeg ved godt at jeg kan bruge Alt.Gr.+\ til at opnå den visning jeg
> ønsker, men det ville være rart hvis den selv kunne fatte det.

Hej Niels

Har du fået svar på dit spørgsmål?
Ellers kan du prøve at stille det i
forummet på www.mozilladanmark.dk.

Mvh. Martin

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-10-09 23:01

Martin Ploug skrev:

> Hej Niels
>
> Har du fået svar på dit spørgsmål?
> Ellers kan du prøve at stille det i
> forummet på www.mozilladanmark.dk.

Noget kunne tyde på at det ikke kan lade sig gøre. En Rysz har i januar
2007 spurgt om det samme, uden at få svar.

--
Niels

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-10-09 09:08

Niels P Sønderskov skrev, Den 12-10-2009 00:01:
> Noget kunne tyde på at det ikke kan lade sig gøre. En Rysz har i januar
> 2007 spurgt om det samme, uden at få svar.

Men det er jo næsten 3 år siden ...

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 12-10-09 12:55

Jens Jensen skrev:

> Men det er jo næsten 3 år siden ...

Jeg har så også spurgt alligevel, og fået et svar der ser ud til at
virke: mailnews.scroll_to_new_message sættes til false.

--
Niels

Fra : Claus E Beyer

Dato : 22-10-09 17:42

Niels P Sønderskov skrev:

> Jeg har så også spurgt alligevel, og fået et svar der ser ud til at
> virke: mailnews.scroll_to_new_message sættes til false.

Hvor gør man det?

Claus

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-10-09 18:09

Claus E Beyer skrev, Den 22-10-2009 18:42:

> Hvor gør man det?

Funktioner -> indstillinger -> avanceret -> konfigurations redigering.
Indsæt mailnews.scroll_to_new_message i filteret foroven. Dobbelklik på
mailnews.scroll_to_new_message for at skifte mellem true og false.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 22-10-09 20:29

Jens Jensen skrev:

> Funktioner -> indstillinger -> avanceret -> konfigurations redigering.
> Indsæt mailnews.scroll_to_new_message i filteret foroven. Dobbelklik på
> mailnews.scroll_to_new_message for at skifte mellem true og false.

Tak for svaret, som jeg desværre ikke får meget ud af, mon det er fordi
jeg bruger Thunderbird i Linux Ubuntu?

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-10-09 20:43

Claus E Beyer skrev:

>Tak for svaret, som jeg desværre ikke får meget ud af, mon det er fordi
>jeg bruger Thunderbird i Linux Ubuntu?

ja, så er det Rediger i stedet for funktioner (svjh)

Rediger -> indstillinger -> avanceret -> konfigurations redigering.
Indsæt mailnews.scroll_to_new_message i filteret foroven. Dobbelklik på
mailnews.scroll_to_new_message for at skifte mellem true og false.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-10-09 20:54

Ivan V. Klattrup skrev:

>Rediger -> indstillinger -> avanceret -> konfigurations redigering.

måske det er nemmere hvis der står
Rediger -> indstillinger -> avanceret -> generelt ->konfigurations
redigering.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-10-09 21:11

Ivan V. Klattrup skrev, Den 22-10-2009 21:53:

> måske det er nemmere hvis der står
> Rediger -> indstillinger -> avanceret -> generelt ->konfigurations
> redigering.

Hovsa, den var smuttet

Fra : Claus E Beyer

Dato : 23-10-09 07:17

Ivan V. Klattrup skrev:

> måske det er nemmere hvis der står
> Rediger -> indstillinger -> avanceret -> generelt ->konfigurations
> redigering.

Jeg takker mange gange for hjælpen.

Claus