Kattetræf ;-)
Fra : Helle Andersen

Dato : 01-08-01 21:53

Hejsan

Jeg tænkte, at jeg lige ville holde et lille kattetræf inden killingerne flytter hjemmefra, så de, der har lyst kan se dem og
killingerne prøver at møde en masse mennesker på én gang. Hvad siger I til torsdag den 17/8 ?

--
Hilsen Helle
As every cat owner knows, nobody owns a cat. - Ellen Perry Berkeley

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-08-01 23:00

ok for mig

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-08-01 23:32

Jeg siger også mange tak

mvh Eva

Fra : Grit Wessel

Dato : 02-08-01 07:49

> [...]
flytter hjemmefra, så de, der har lyst kan se dem og
> killingerne prøver at møde en masse mennesker på én gang. Hvad siger I til

Hej Helle

Jeg vil meget gerne komme, men mener du *torsdag* den 16/8 eller fredag den
*17/8*? (jeg kan begge dage)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Ann K.

Dato : 02-08-01 08:18

Jeg vil osse!!!!!!
Pille, rode, rage - jubiiiiiiii !
Kan også begge dage.... Men derfor ville det da alligevel være rart at få at
vide, hvilken dag, du har tænkt dig
Mvh Ann

Fra : Fie & Christian

Dato : 02-08-01 10:44

Hej Helle

Jeg vil også meget gerne komme og gennem-nusse Jeg missede desværre
Ann's træf, så det ville være dejligt at prøve denne gang Hvor i landet
bor du ?

Hilsen
Fie

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-08-01 11:31

He he..... Har vist ikke lige lært at læse en
kalender..........

Men lad os sige, at det enten bliver torsdag den
16/8 eller fredag den 17/8 - så kan jeg lige se, om
der er en af dagene, hvor der er flere, der har
mulighed for at deltage.

Jeg bor på Nørrebro.

--
Helle
How does a thermos know whether a drink should be hot or cold?

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-08-01 11:46

Hej Helle

Jeg kan begge dage. Glæder mig meget til at hilse på dine killinger (og
selvfølgelig også dig og de øvrige deltagere!!!)

mvh Eva

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-08-01 11:51

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3b692ed4$0$79953$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Helle
>
> Jeg kan begge dage. Glæder mig meget til at hilse på dine killinger (og
> selvfølgelig også dig og de øvrige deltagere!!!)

Jeg har faktisk også en lille ny cinnamonfarvet
ilderhvalp, der skal vokse op sammen med Kesto,
så der er dyrebørn nok her

--
Hilsen Helle
In a country of free speech, why are there phone bills?

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-08-01 16:01

> [...]
> 16/8 eller fredag den 17/8 - så kan jeg lige se, om
> der er en af dagene, hvor der er flere, der har

Hej Helle

Altså, jeg kan også godt begge dage - men hvis jeg nu skal være lidt på
tværs (og det skal jeg jo... ), så vil jeg helst fredag (så man ikke skal
tiiidligt op og på arbejde dagen efter!)

Vi ses,
Camilla

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-08-01 13:04

d. 01/08/01 22:52 skrev Helle Andersen på katte@mail.dk i artiklen
> [...]

> --
> Hilsen Helle
> As every cat owner knows, nobody owns a cat. - Ellen Perry Berkeley

Fedt! Og jeg har friuge - så jeg kan både torsdag og d. 17... ))
Helle, jeg har endnu engang glemt dit gadenummer men husker gaden - måske
jeg snart skal skrive det ned *gg*.
Er der noget jeg skal tage med?
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Trine

Dato : 02-08-01 19:41

Også mig, også mig

Jeg missede også Ann´s træf (hvilket var helt min egen tumpede hukommelses
skyld)
Så denne gang vil jeg ikke gå glip af at pille og gramse og selvfølgelig
katteskvadre

Jeg kan bedst om torsdagen, men bliver det fredag, prøver jeg at lave min
nuværende aftale om.....

/Trine

Fra : Kate

Dato : 02-08-01 20:37

Jeg vil meget gerne med, men det ville være bedst hvis det blev Fredag
for så kan jeg sørge for at være kommet hjem fra Århus og andre Jyske
byer. Jeg har nemlig ferie på det tidspunkt.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 02-08-01 22:25

In article <3b686c62$0$2578$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Helle
Andersen" <katte@mail.dk> wrote:

> Jeg tænkte, at jeg lige ville holde et lille kattetræf inden killingerne
> flytter hjemmefra, så de, der har lyst kan se dem og killingerne prøver
> at møde en masse mennesker på én gang. Hvad siger I til torsdag den 17/8

   Jaeh, jeg kan ikke komme - jeg får nok nogen problemer med både at være
på ferie i USA og komme til kattetræf på samme tid mon ikke? ;)
   Kattene skal forresten ud og lege med deres store fætre .... vi må se om
de kan færdes sammen med svigermors to store kastrater og vores egen
"gamle" hunkat eller om hun må dele huset op. Men mest praktisk er det nu
( I betragtning af hendes stramme tidsplan med arbejde og alting) når hun
skal passe kattene - for når man nu elsker katte kan man jo ikke så godt
bare tage ud og fodre og vande og så tage hjem igen vel? Og man kan ikke
så godt forsømme sine egne og..... De bliver lisså forkælede som vores
niecer gør når de kommer hjem til farmor
   Heldigvis er de ikke så uvante med at blive flyttet omkring med så vi
regner ikke med at der skulle blive nogen problemer
   (Ikke at det har noget at gøre med kattetræf - men nu kom jeg jo lige
igang

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-08-01 01:00

Det ser ud som om, er der er mest stemning for
fredag, så det er hermed afgjort.

--
Hilsen Helle
You know you are getting old when "happy hour" is

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 03-08-01 21:34

Hej Helle!

Jeg vil også MEGET gerne med - og se de små "live" (_har_ været inde på din
hjemmeside og set billeder). Nusse,pusse,kæle...
Hilsen
Birgitte

<3b69e9ba$0$240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Trine

Dato : 13-08-01 14:01

Hej Helle

Jeg har fået smidt din mail med din adresse

Jeg kan please bede om den igen igen ??

/Trine

Fra : Denise

Dato : 03-08-01 07:10

Hej Helle
Jeg kommer også.
Du slog mig lige på målstregen, hihi, men jeg kan jo heller ikke prale af
killinger.
Ann K. skal du hentes ??
Hilsen Denise

Fra : Ann K.

Dato : 03-08-01 18:06

Hej Denise

>Ann K. skal du hentes ?
<>Hi, Hi - fornemt at der sådan tilbydes "limousine-service".... Mange og ja
tak
Jan har jo efterhånden mødt en hel del fra gruppen... og hver for sig er I
alle vældig søde og rare... men EN HEL AFTEN sammen med os alle!?
Han siger at han ikke har modet til det *grin*
Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 06-08-01 09:53

Hej Ann
Skal vi sige limousinen holder hvor den plejer kl. 1830 om fredagen.

> [...]
> alle vældig søde og rare... men EN HEL AFTEN sammen med os alle!?
> Han siger at han ikke har modet til det *grin*

Jeg kan godt forstå han ikke har modet, for hver for sig er vi da så søde,
men SAMMEN, hold da kæft, jeg ville tro Claus kunne holde til 2 min,
før han fik nervøse trækninger og andet hihi.

Hilsen Denise

Fra : Fie & Christian

Dato : 13-08-01 11:42

Øhm.....sådan lige en "stikken-hovedet-frem" fra en nybegynder i kunsten
"katte-træf"..........er der sådan et ca. tidspunkt for træffet?

Hilsen
Fie

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-08-01 13:44