Hvor er dette billede taget?
Fra : P

Dato : 08-10-09 20:13

Jeg har haft et billede liggende på min computer et stykke tid, fordi
jeg godt kunne li' bilen på billedet, men som tiden er gået, er jeg
blevet småforelsket i det skønne område hvor billederne er taget.
Et skilt siger Elektrobote, så det må være et tysktalende område der
er tale om, men hvor?

De er disse billeders baggrund:
http://www.netcarshow.com/skoda/2009-superb/06.htm

Nogen bud, så turen til næste sommer måske kan gå til et nyt spændende
ferieområde?

/P

Fra : simon

Dato : 08-10-09 21:00

P skrev:
> [...]
> http://www.netcarshow.com/skoda/2009-superb/06.htm
>
> Nogen bud, så turen til næste sommer måske kan gå til et nyt spændende

Hvis du kikker på nummerpladsen - under EU-flaget, vil du kunne
se, at der står CZ - såvidt jeg ved, står det for Tjekkiet.
Det skilt med Elektrobote for rent er et sted i Tjekkiet, man
skulle kunne leje elektriske både, så nu har du lidt at lede
videre efter.
mvh
simon

Fra : simon

Dato : 08-10-09 21:02

simon skrev:

> [...]
> Det skilt med Elektrobote for rent er et sted i Tjekkiet, man
> skulle kunne leje elektriske både, så nu har du lidt at lede
Måske mere her:
http://www.czechtourism.com/dan/dk/docs/holiday-tips/active-holiday/reasons-why/water-sports/
/simon

Fra : henningn

Dato : 08-10-09 14:06

Er næsten sikker på at det er Hallstatt i Østrig - pragtfuld sted -
mere her: http://www.henningn.dk/interrail_2009_3.htm

God tur

vh
Henning

Fra : simon

Dato : 08-10-09 21:30

henningn skrev:
> Er næsten sikker på at det er Hallstatt i Østrig - pragtfuld sted -
> [...]
Ja, du har ret. Der står på billede nummer 12 -
"Universität Mozarteeum". Den ligger i Salzburg,
så det er Østrig.
God tur til /P
/simon

Fra : P

Dato : 08-10-09 22:58

On Thu, 08 Oct 2009 22:29:53 +0200, simon <nyhed.2xx9@gmail.com>
wrote:

>Ja, du har ret. Der står på billede nummer 12 -
>"Universität Mozarteeum". Den ligger i Salzburg,
>så det er Østrig.
>God tur til /P
>/simon

1000 tak til Jer for god info .. så må jeg forbi Østrig endnu en gang

/P

Fra : Armand

Dato : 09-10-09 09:17

P skrev:

> 1000 tak til Jer for god info .. så må jeg forbi Østrig endnu en gang

Sådan set fra sidelinien, så kan det i pricippet være en hvilkensomhelst
Alpe-sø. Området er betagende og det er ikke kun fladlands-danskere der
strømmer til.

Jeg selv var over Alperne for 2. gang i år. 1. gang var turen gennem
Østrig på vej til Lido'en, som også er dejlig anderledes, men turen i år
á gennem Schweitz, fra Bodensøen og over San Bernadino var en fantastisk
oplevelse! Ærgeligt at det var så tidligt som i Maj, så vi ikke kunne få
Bernadino-passet med

--
Armand.

Fra : P

Dato : 08-10-09 23:08

On Thu, 8 Oct 2009 13:06:27 -0700 (PDT), henningn <post@henningn.dk>
wrote:

>Er næsten sikker på at det er Hallstatt i Østrig - pragtfuld sted -
>mere her: http://www.henningn.dk/interrail_2009_3.htm

Flot hjemmeside og flotte billeder/videoer
Respekt!

/P