MS Windows
briani 27239
Er det Skype eller IE der gør det?
Fra : Allan Vebel

Dato : 08-10-09 23:13

Min IE viser telefonnumre med et lille flag og
mulighed for at kalde op til Skype, se:

http://vebel.dk/test/skype.gif

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er er en
indstilling i Skype eller IE der skal rettes, for
ikke at vise det på den den måde - jeg vil bare
have at det skal vises helt normalt, som jeg i
sin tid har skrevet det.

Får andre det på samme måde, når de har
Skype installeret?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-10-09 05:07

Allan Vebel skrev:

> Får andre det på samme måde, når de har
> Skype installeret?

Ja, jeg havde det i Firefox.

Har dog droppet Skype nu, men du får vist under install. muligheden for at
fravælge det.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per

Dato : 09-10-09 05:44

Allan Vebel wrote:
> [...]
> indstilling i Skype eller IE der skal rettes, for
> ikke at vise det på den den måde - jeg vil bare
> have at det skal vises helt normalt, som jeg i

Ja - det er Skype der gør det.

Du kan dog slå det fra sådan her:

IE - funktioner - indstillinger - programmer - administrer
tilføjelsesprogrammer - og slå så Skype add on´s fra.

mvh. Per

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-10-09 12:24

Per skrev:

> IE - funktioner - indstillinger - programmer - administrer
> tilføjelsesprogrammer - og slå så Skype add on´s fra.

Tak, det hjalp!

--
Allan Vebel
http://vebel.dk - http://html-faq.dk