MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjerne genvejspil i vista
Fra : Per H

Dato : 08-10-09 22:01

Er der andre måder jeg kan fjerne de genvejspile i vista, for i
"fxvisor" programmet kommer der en fejl når jeg skal gemme
oplysningen.

per

Fra : Max

Dato : 08-10-09 22:10

Hej Per

> Er der andre måder jeg kan fjerne de genvejspile i vista, for i

Har du prøvet Tweak UI ?

--
Mvh Max

Fra : Ole C

Dato : 08-10-09 22:34

Max skrev blandt andet:

> Har du prøvet Tweak UI ?

Tweak UI er til XP, så mon ikke du mener TweakVI fra Totalidea:
http://www.tweakvi.com/product.php?Product=TweakVI

--
vh
Ole C

Fra : Per H

Dato : 08-10-09 22:36

On Thu, 8 Oct 2009 23:34:06 +0200, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

>Tweak UI er til XP, så mon ikke du mener TweakVI fra Totalidea:
>http://www.tweakvi.com/product.php?Product=TweakVI

den prøver jeg.

per

Fra : Per H

Dato : 09-10-09 00:06

>Tweak UI er til XP, så mon ikke du mener TweakVI fra Totalidea:
>http://www.tweakvi.com/product.php?Product=TweakVI

det dur

per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-10-09 23:05

"Per H" skrev i en meddelelse
> Er der andre måder jeg kan fjerne de genvejspile i vista

Udover TweakVi som andre nævner, så kan du formentlig fjerne dem med
Regedit:

Åbn Regedit og søg på: isshortcut
og slet dem alle

Jeg har ikke en Vista, så jeg kan ikke prøve - men det virker i XP og
ifølge tidligere indlæg her i gruppen skulle det også virke i Windows
7 - så mon ikke det virker i Vista også......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : John T.

Dato : 09-10-09 05:51

> Udover TweakVi som andre nævner, så kan du formentlig fjerne dem med
> Regedit:
>
> Åbn Regedit og søg på: isshortcut
> og slet dem alle

Og DET virker, der skal slettes en 8-9 stykker.
John