Sort Maincoon(hankat) gives væk!!!!!!!!
Fra : Pia Toft

Dato : 01-08-01 22:01

Er der nogen der vil ha`(gratis) en ca. 11 mdr. han kat,det er en
Maincoon.Han er ikke kassteret og ikke vacineret.Han kan ikke lide børn og
er specielt anlagt i sindet!!!!!!!Der er ingen stamtavle med,men kan
skaffes for egen regning....
Bor i 7500 omr...
Henvendelse på e- mail adr.
P-Toft@get2net.dk

Fra : Anet

Dato : 02-08-01 08:24

Det lyder da til at være en ganske "rar" kat som gives væk *SS*

hilsen

Anet

Fra : Tanja Bromley

Dato : 02-08-01 10:19

> Det lyder da til at være en ganske "rar" kat som gives væk *SS*

Ihh ja
Spøg til side - jeg håber der bliver fundet det helt rette hjem til sådan
en kat ... og jeg håber, at hvis man ikke finder det helt rette hjem, at man
så får katten aflivet, i stedet for at forære den væk til et mindre godt
sted !
Desuden er jeg dyb modstander af at forære dyr væk!!

Der er nok en grund til, at katten opfører sig mystisk. - Jeg undrer mig
over,at kastration ikke er forsøgt ? Og jeg undrer mig over meget andet i
det indlæg - men lad nu det ligge.

/Tanja

Fra : Pia Toft

Dato : 02-08-01 18:54

Fra : Silverflame

Dato : 02-08-01 21:14

Hej Pia.
Vi er muligvis interesserede i at få ham, men er han direkte aggresiv eller
bare sig selv nok?
Hvor henne i landet ligger 7500 området?
Vi har i forvejen 2 maine coon, en hun på 1 1/2 år og en kastrat på næsten 3
år. Hende den "lille" er i forvejen lidt speciel, og vi har før haft held
med lidt reserverede katte. Bare han ikke er agressiv overfor os og andre
katte... Er han strinter???!!!
Venligst Winnie & Mikael.