MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejl når jeg åbner et bestemt program
Fra : BOX

Dato : 08-10-09 16:33

Når jeg åbner et bestemt program kommer der en fejlmed. "javaw.exe har
fundet en fejl og afsluttes, Vi beklager ulejligheden" så kan jeg sende en
fejlrapport og så sker der ikke merer.
Jeg køre XP og har opdateret den sidste ny javaw.

Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre ??.

PH. tak
BOX

Fra : Leo

Dato : 08-10-09 20:56

> [...]
> fejlrapport og så sker der ikke merer.
> Jeg køre XP og har opdateret den sidste ny javaw.
>
> Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre ??.
Hva er det for et program du vil køre.

Fra : BOX

Dato : 08-10-09 21:54

"Leo" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse

> Hva er det for et program du vil køre.

Det er YawCam-program som jeg bruger til at kunne holde øje med kontoret.

Box