MS Windows
briani 27239
optag lyd fra lydkort
Fra : Rikke

Dato : 08-10-09 15:16

Hej har prøvet at hente programmer på nettet til
at optage lyd direkte fra lydkort men de eneste jeg har
fundet fylder min maskine med malvare så windows defender
kommer på arbejde er der nogen der kender et free program
der kan uden dikkedarer. Jeg kører windows 7

Fra : JYH

Dato : 08-10-09 16:20

Rikke wrote:
> [...]
> kommer på arbejde er der nogen der kender et free program
> der kan uden dikkedarer. Jeg kører windows 7

Jeg tror den her kan (Open Source Program):
http://audacity.sourceforge.net/

Fra : Anja Dunning-Krüger

Dato : 08-10-09 16:44

> Jeg tror den her kan (Open Source Program):
> http://audacity.sourceforge.net/

Jeg brugte denne på et tidspunkt (for ca. et år siden). Den gang var det
noget ustabilt på min Vista, og jeg oplevede mange crash. Jeg vil dog
alligevel anbefale at du giver den en chance. Som altid for et opensource
produkt er der en hel masse avanceret funktionalitet, som er mere eller
mindre anvendeligt, og mere eller mindre dokumenteret.

Men programmet er alligevel rimeligt enkelt at "gå til" og hvis problemerne
med stabilitet er blevet løst er det sikkert et ganske udmærket produkt.

Mvh.
Anja

Fra : Rikke

Dato : 08-10-09 19:15

"Anja Dunning-Krüger" <spam@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Men programmet er alligevel rimeligt enkelt at "gå til" og hvis
> problemerne med stabilitet er blevet løst er det sikkert et ganske

Takker det er super