Gaderæs på striben
Fra : SnipSnapSnude

Dato : 08-10-09 11:43

For dem somn også kan lide gaderæs, er I velkomne hos Striben Sjælland
http://www.s-sj.dk/
Det er kun for store drenge!
Morfar, overvægtige og senile på Touring BMW'er mv bør blive hjemme hos
madmor.
Ses gutter

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-10-09 12:24

"SnipSnapSnude" <SnipSnapSnude@SnipSnapSnude.invalid> skrev i en
meddelelse news:hakfmr$ori$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.s-sj.dk/
> Det er kun for store drenge!
> Morfar, overvægtige og senile på Touring BMW'er mv bør blive hjemme

Øv.............. hva faen er nu det for nåået......... ka' jeg ikke
bare tage madmor med, det er så sjældent hun kommer ud

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Steen E.

Dato : 08-10-09 13:33

> Morfar, overvægtige og senile på Touring BMW'er mv bør blive hjemme hos
> madmor.

Arrrghhhh ....hvis man kun har de 3 første rigtige ud af 4 mulige .. kan
man så heller ikke deltage ???? Det er sgu' diskrimination !!!

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Gammel Nok

Dato : 11-10-09 09:09

I er da ellers glade for entreindtægterne fra os der har råd til at spise os
mætte og har noget ordentligt at køre på,
samt tør skrive vores navn

Med venlig hilsen
Søren Bøgh Olsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-10-09 09:47

On Thu, 8 Oct 2009 12:42:37 +0200, SnipSnapSnude
<SnipSnapSnude@SnipSnapSnude.invalid> wrote:

Hej.

> [...]
>http://www.s-sj.dk/
>Det er kun for store drenge!
>Morfar, overvægtige og senile på Touring BMW'er mv bør blive hjemme hos

Jeg HAR overværet det cirkus, hvor fortøjet på en af de såkaldte
"Racere" brød sammen og ekvipagen tog turen ud mod tilskurene ved
vejsiden - Vi nåede heldigvis at komme væk,

Jeg HAR passeret den vejstræknig i Tåstrup der har lagt asfalt til
"Striben" og set det fantastiske svineri der efterlades andre at rydde
op i dagen derpå - Om det så er en motor ingen gad slæbe med hjem.

Min sympati for de aktiviteter kan ligge på et ret lille sted.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo