MS Windows
briani 27239
Manglende lyd
Fra : Flemming

Dato : 07-10-09 15:48

Hej

Jeg mangler lyd, når jeg ser et videoklip på nettet. Jeg har lyd når jeg
lytter
til en lydfil via Windows Media Player. Jeg mangler også højttaler-ikon i
systray. Hvad er det jeg har fjernet ved div. oprydninger? Jeg bruger XP.

Jeg havde tidligere billedikoner i mapper med film,når jeg satte mappe-
visninger til store ikoner.Nu viser det mapper (ligesom skilleblade).
Håber I forstår hvad jeg mener.

mvh.
Flemming

Fra : Vidal

Dato : 07-10-09 15:57

Flemming skrev:
> [...]
>
> Jeg havde tidligere billedikoner i mapper med film,når jeg satte mappe-
> visninger til store ikoner.Nu viser det mapper (ligesom skilleblade).

Kig i kontrolpanelet, om ikke der skulle ligge en
ikon for lydindstillinger.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Flemming

Dato : 07-10-09 16:06

> Kig i kontrolpanelet, om ikke der skulle ligge en
> ikon for lydindstillinger.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Under lyde og lydenheder står der at der: ingen lydenhed.

mvh.
Flemming

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-10-09 17:21

så skal du installere den korrekte driver til dit lydkort.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Flemming

Dato : 08-10-09 10:38

> så skal du installere den korrekte driver til dit lydkort.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Er sket, det virkede. Tak.

mvh.
Flemming