afgift?
Fra : Christian Bøge Mikke~

Dato : 06-10-09 22:25

Jeg har en kammerat som har en yamaha xt 550 fra '83 på svenske plader.. er
der nogen som har en ide om hvad det ville koste i afgift at få den
indregistreret her ?

Fra : buffi

Dato : 06-10-09 23:15

On 6 Okt., 23:24, "Christian Bøge Mikkelsen" <c...@mail.dk> wrote:
> Jeg har en kammerat som har en yamaha xt 550 fra '83 på svenske plader... er
> der nogen som har en ide om hvad det ville koste i afgift at få den
> indregistreret her ?

iflg. http://modep.toldskat.dk ca. 4000 kr.

/erik

Fra : Christian Bøge Mikke~

Dato : 07-10-09 11:18

"buffi" <snuskebasse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er
> der nogen som har en ide om hvad det ville koste i afgift at få den

Takker.. Jeg kan få cyklen hvis jeg selv henter den, så 4000 for en
vintercykel er sq helt ok =)