vf 400 vs. SECA
Fra : Thorbjørn Villesen

Dato : 03-10-09 08:46

Hej. Går og overvejer en billig reserve motorcykel når nu den primære
gør for meget vrøvl. Det skal mest være til let bykørsel og småture,
men skal helst være stabil.
Har kigget på en VF 400 F eller en XS SECA 400. Til den pris jeg har
mulighed for ender det i en fra midt 80'erne med en 80-100k på
klokken. Nogen kommentarer eller andre bud?

Mvh. Thorbjørn

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-10-09 08:53

> Har kigget på en VF 400 F eller en XS SECA 400. Til den pris jeg har
> mulighed for ender det i en fra midt 80'erne med en 80-100k på
> klokken. Nogen kommentarer eller andre bud?

Hej Thorbjørn

Jeg har en kammerat der har en billig VF 750 S til salg i KBH. Pris
14.000kr (fast) Den er ikke så køn, men har kadan og er i service mæssig
fin stand og kører rigtigt godt og er blevet justerfet ind på rullefelt
på et tidpun kt og trækker derfor meget fint. Den skal synes og trænger
snart til nye dæk, selv om dem der sider på godt kan synes. De er dog
ved at være et par år gamle, og jeg ville skifte dem til Bridgestone
BT45 så den skal stå fast i alle situationer.

Stor og tung, men behagelig tourer/hverdgs cykel med overskud og
komfort.
Bruger ikke vand eller olie og har ingen mystiske lyde fra motoren,
hvilket er vigtig at vide på den model.

--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, Suzuki DR 650 Dakar '90