MS Windows
briani 27239
Adobe Flash Player
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 03-10-09 10:53

Hej

Ville høre hvordan jeg kan se tv 2 video på deres hjemmeside på pc eren Når
jeg går ind på deres hjemmeside og vil se noget fra nyhederne Går den ikke
selv i gang Jeg har installeret Adobe Flash Player den sidste nye samt Real
Player SP. Er der mere jeg mangler ? Så den automatisk starter !
En anden ting er at hvor lægger jeg ikoner ind i Windows XP så jeg kan
bruge andre istedet for dem der er i Windows mappen

På forhånd Tak !

Hilsen Jesper

Fra : JYH

Dato : 03-10-09 12:07

Jesper S Jensen wrote:
> [...]
> nyhederne Går den ikke selv i gang Jeg har installeret Adobe Flash
> Player den sidste nye samt Real Player SP. Er der mere jeg mangler ?

Hvilken browser bruger du?

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 03-10-09 14:51

Hej
Jeg bruger IE 8

Jesper

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 21:36

"Jesper S Jensen" <jesper.steen@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Ville høre hvordan jeg kan se tv 2 video på deres hjemmeside på pc eren

> Hilsen Jesper

Det er TV2 der har et problem med deres hjemmeside. Grunden til at du ikke
kan se deres videoer er at du har IE 8 og TV2s hjemmeside er bygget til IE7.
derfor går videoerne ikke igang.
Du skal gøre følgende:
Til højre for adressefeltet hvor du skriver hjemmesidens adresse er der et
lille ikon der hedder "Kompatibilitetsvisning". Den klikker du bare på og så
kan du se videoer fra TV2, fordi din computer nu indretter sig efter IE7,
når du er på TV2s videohjemmeside. Og du skal bare gøre det denne ene gang,
så husker din computer at TV2 ikke er nået længere end til IE7.

Hilsen Åge

Fra : Bo.L

Dato : 06-10-09 11:02

meddelelsen news:4ac7b5c9$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> IE7, når du er på TV2s videohjemmeside. Og du skal bare gøre det denne ene
> gang, så husker din computer at TV2 ikke er nået længere end til IE7.

Den husker det ikke på min, måske fordi jeg sletter alt temp hver gang
browser lukkes. Funktioner>indstillinger for kompatibilitetsvisning og sæt
hak forneden i vis websteder i kompatibilitetsvisning.
Jeg fatter ikke dette kiks fra Microsoft. Jeg laver hjemmesider med
Expression Web 2, som er rimligt nyt fra deres side, og så er der store
problemer med netop dettte, når jeg laver layers. Hakket burde være sat som
standard, eller slet ikke være en mulighed, men bare noget der skete.