MS Windows
briani 27239
Markør i Windows XP bliver blå
Fra : OZ2D

Dato : 03-10-09 05:38

Jeg har det problem med en ny computer som er nyinstalleret med Windows XP
at markøren bliver lyseblå på hvid skæm når den er i et område med tekst og
dermed bliver tekstmarkør. Jeg har aldrig set det før og det er ret
irriterende. Når markøren tager form som en pil eller lille hånd, så er der
ingen problemer, det er kun når den tager form som tekstmarkør at problemet
er der. Kender nogen af jer til problemet og eventuelt kender løsningen på
det?

--
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-09 07:02

> .. markøren bliver lyseblå på hvid skæm når den er i et område med tekst
> og dermed bliver tekstmarkør. ..

> .. Kender nogen af jer til problemet og eventuelt kender løsningen på det?

har aldrig set det, men

1)
prøv at vælge f. eks. "3d-bronxe" som muse-markør-tema:
kontrolpanel>mus>markører>tema

Hvis det funker, så prøv at vælge tema "ingen" igen.
Hvis fejlen stadig er der, prøv at vælge en anden "arrow*.cur" til normal
markering

prøv også at slå 'museskygge fra/til'

2)
Problemet vil kunne forsages af skærmkortdriver-fejl
Prøv at skifte skærmkortdriver

3)
Problemet vil kunne forsages af fejl på skærmkortet

Mvh Villy
http://home21.inet.tele.dk/villy/

Fra : Stampe

Dato : 03-10-09 09:29

Hej Villy

Du er godt klar over at din hjemmeside:
http://home21.inet.tele.dk/villy/

- er blevet lukket af TDC ikke? Det er godt nok en svinestreg de har lavet
der, du er ikke alene der er vist 20.000 andre hjemmesider der er blevet
lukket

Mvh
Allan

Fra : Bjarne Chr

Dato : 03-10-09 10:22

"Stampe" <ask@ask-service.SLETdk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der, du er ikke alene der er vist 20.000 andre hjemmesider der er blevet

Det er alle hjemmesider hos http://home-xx.inet.tele.dk der er lukkede.
Vi fik et brev om det sidst i August måned
Mvh
Bc

Fra : Stampe

Dato : 03-10-09 10:52

"Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er alle hjemmesider hos http://home-xx.inet.tele.dk der er lukkede.
> Vi fik et brev om det sidst i August måned
> Mvh
> Bc
Jeg har også en hjemmeside der, men jeg har ikke fået et brev - det er mange
år siden jeg oprettede den og de har ikke min adresse - og jeg kan ikke
huske ftp login, samt den daværende e-mail adresse.

Mvh
Allan

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-10-09 23:32

Stampe skrev:

> [...]
> ikke fået et brev - det er mange år siden jeg
> oprettede den og de har ikke min adresse - og
> jeg kan ikke huske ftp login, samt den daværende

Det er derfor de lukker for den slags

--
Allan Vebel
http://vebel.dk - http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-09 13:47

> [...]
> der, du er ikke alene der er vist 20.000 andre hjemmesider der er blevet

Joeh, jeg har fået brevet, men huskede ikke lige "sidste salgsdag"...

Jeg har kikket lidt efter erstatningsserverplads med ftp adgang, men uden
held

Mvh Villy
tidligere: http://home21.inet.tele.dk/villy/

Fra : Stampe

Dato : 04-10-09 01:17

"Villy57" <diy4wd[at]hotmail[dot]com> skrev i meddelelsen

> Joeh, jeg har fået brevet, men huskede ikke lige "sidste salgsdag"...
>
> Jeg har kikket lidt efter erstatningsserverplads med ftp adgang, men uden
> [...]
Hvis du kan bruge en Apache-server kan du få serverplads med ftp-adgang hos
mig, jeg kan ikke levere ASP/IIS før om ca. 14 dage

Mvh
Allan