Outlook Express - komprimere mapper?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 02-10-09 22:18

Når jeg lukker OE ned, har jeg i de senere dage 'fået et tilbud' om
komprimering af mapper - ledsaget af en advarsel om, at processen kan 'tage
flere minutter'.

Jeg har prøvet det et par gange - hver gang med samme resultat: Efter nogen
tid går processen i stå (eller kører i uendelig løkke?), og det ender med
at jeg må 'tvangslukke' pc'en (bærbar Acer med Windows XP).

Hvad er det mon der foregår??
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Leif Neland

Dato : 03-10-09 11:47

Hans Henrik Hansen wrote:
> [...]
> tid går processen i stå (eller kører i uendelig løkke?), og det ender med
> at jeg må 'tvangslukke' pc'en (bærbar Acer med Windows XP).

Det 'tilbud' får jeg ofte, og det hjælper heller ikke...

Leif

Fra : Lars E. P.

Dato : 03-10-09 12:12

Fri, 02 Oct 2009 23:18:18 +0200, skrev Hans Henrik Hansen
<h2vhspam@webspeed.dk> :

> [...]
>tid går processen i stå (eller kører i uendelig løkke?), og det ender med
>at jeg må 'tvangslukke' pc'en (bærbar Acer med Windows XP).

Du skulle ikke tilfældigvis have en meget stor Indbakke? Hvis
Indbakken bliver for stor, kan OE godt begynde at opføre sig
mærkeligt. Læg dem ud i undermapper med sigende navne, så bliver det
også nemmere at finde rundt i dine mails.

Prøv e.v.t. at komprimere mappevis manuelt, det er ikke sikkert det
hjælper, men det er et forsøg værd:

Menuen filer > Mappe

Hilsen Lars

Fra : Lars E. P.

Dato : 03-10-09 12:17

Glemte lige at skrive at Outlook Express har sin egen gruppe:

Hilsen Lars

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 03-10-09 19:07

"Lars E. P." <grupper@SLETkal2000.dk> skrev i en meddelelse

> Glemte lige at skrive at Outlook Express har sin egen gruppe:

> Hilsen Lars

OK - dét havde jeg lige overset i skyndingen, men foreløbigt tak for rådene
her! :)

mvh/Hans