hvad står menuen på i aften ??
Fra : Quidam

Dato : 02-10-09 04:49

hejsa allesammen..
God weekend til jer alle..
Jeg er i den situation at jeg er blevet overlagt ansvaret for dagens
mad men jeg er blank.
Jeg er lidt ude i noget kylling måske, evt ko. men hvad skal jeg lave?
Mine evner i et køkken er ikke ringe, men heller ikke på michelin
niveau.
Hjælp mig med forslag.. Så er i søde.

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-09 14:05

"Quidam" <covermeup@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg skal have ovnbagt torsk med kartoffeltop.

http://www.skagenfood.dk/recipe.html?recipeid=292

/karsten

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 03-10-09 17:06

On Fri, 2 Oct 2009 15:05:28 +0200, "Karsten Madsen" <6 på drosselvej i
danmark> wrote:

>Jeg skal have ovnbagt torsk med kartoffeltop.
>
>http://www.skagenfood.dk/recipe.html?recipeid=292

Fin idé med kartoffellåget; det vil jeg eksperimentere med ved
lejlighed.

Hvordan blev resultatet?

---
Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net/gastronomi -- Senest: Erindring fra Berntsens
Ballade

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-09 10:32

> Fin idé med kartoffellåget; det vil jeg eksperimentere med ved
> lejlighed.
> Hvordan blev resultatet?

Det er tæt på at være den bedste torsk jeg har smagt.

/karsten

Fra : Ralph

Dato : 02-10-09 16:47

"Quidam" <covermeup@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hjælp mig med forslag.. Så er i søde.

For første gang i måneder skal jeg have "TV-dinner" og så alligevel, Den
lokale Super-brugs laver engang imellem en menu, denne gang var det:

15-1600g fyldt italinesk marineret svinekam uden svær, 1 kg. ovnstegte
kartofler, salatbar (rimelig stor portion), 1 flaske rødvin (OK-kvalitet),
samt 1 kg. karamel islagkage. Ialt til fem personer kr. 149,-

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-09 20:25

> [...]
> kartofler, salatbar (rimelig stor portion), 1 flaske rødvin (OK-kvalitet),
> samt 1 kg. karamel islagkage. Ialt til fem personer kr. 149,-

1 flaske til 5 personer er nu ikke meget

/karsten

Fra : Ralph

Dato : 02-10-09 22:31

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> skrev i en meddelelse
> 1 flaske til 5 personer er nu ikke meget

Normalfamilie 2 voksne 3 børn, selvom de er 17-19 og 21 drikker de IKKE med
far og mor, hvorfor ved jeg egentligt ikke, men sådan er det ikke her, en
sjælden gang til familie-kom-sammen, men ikke til-dagligt.

--
Ralph

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-10-09 16:59

Quidam <covermeup@gmail.com> writes:

> Hjælp mig med forslag.. Så er i søde.

Vi skulle have haft skinke med aspargessovs, kartofler og grøntsager.
Men så kom der en geocachingtur i vejen, så nu skal vi have nogle
færdigretter. Så må skinken vente til i morgen aften.

Mvh Trine

--
Stor og hyggelig butik med mange spændende ting
- havefigurer og fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde.

Fra : Quidam

Dato : 02-10-09 10:21

On 2 Okt., 17:59, Trine Kornum Christiansen <n...@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>
> --
> Stor og hyggelig butik med mange spændende ting
> - havefigurer og fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde.

Tak for inputs.. :)
Jeg blev enig med mig selv om at lægge blødt ud med rejecocktails
dernæst blilver det til roastbeef, med salat og pillede kartofler..