Frysning af kylling
Fra : Hippo J.

Dato : 30-09-09 16:47

Jeg har fået købt en lidt for stor portion fersk kyllingebryst, kan jeg
uden problemer bare smide dem i en frysepose og så smide i fryseren?

Mvh. Hippo

Fra : hago@dcs.qmul.ac.uk

Dato : 30-09-09 09:52

On Sep 30, 4:47 pm, "Hippo J." <n...@no.inv> wrote:
> Jeg har fået købt en lidt for stor portion fersk kyllingebryst, kan jeg
> uden problemer bare smide dem i en frysepose og så smide i fryseren?
>
> Mvh. Hippo

Ja, det er fint. Det er en god ide at fryse dem i portioner af en
størrelse, der passer til din husholdning.

Mvh
Hanne

Fra : Hippo J.

Dato : 01-10-09 22:42

> Ja, det er fint. Det er en god ide at fryse dem i portioner af en
> størrelse, der passer til din husholdning.
>
> Mvh
> Hanne

Tak, det har jeg gjort :)

Brugte dem der ikke røg i fryseren her til aften.

Gav dem en blanding af chili pesto blandet med tomatpure omsvøbt af
bacon og så en tur i ovnen.

Dertil en god salat og pasta.

Mvh. Hippo