N97 og Video out
Fra : Brian Svendsen

Dato : 23-09-09 21:13

Er der nogen som har prøvet om videoout på deres N97

Jeg prøvede, ved hjælp af det kabel, som jeg havde fra min N95.
Men det virkede ikke.
Så jeg vil lige høre om der er andre der har oplevet noget lign...

/Brian

Fra : OZ2D

Dato : 25-09-09 22:32

"Brian Svendsen" <bts-fjern-det@2ft-spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men det virkede ikke.
> Så jeg vil lige høre om der er andre der har oplevet noget lign...

Jeg har en Nokia N97 som har afløst min gamle Nokia N95 og til den har jeg
stadig video/audio-kablet fra Nokia N95. På min Nokia N97 virker video/audio
helt upåklageligt på et transportabelt TV og mindst lige så godt som på min
gamle Nokia N95.

--
Kim

Fra : Brian Svendsen

Dato : 26-09-09 00:09

"OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> stadig video/audio-kablet fra Nokia N95. På min Nokia N97 virker
> video/audio helt upåklageligt på et transportabelt TV og mindst lige så

Det er nøjagtig det samme som jeg gør..
Men det virker bare ikke..

Den reagere godt nok, på at der bliver sat et stik i telefonen.
Men det skriver der er headphones..
Kablet virker fint til min N95. Det har jeg chekket, for at udelukke at det
skulle være kablet der er problemet..

/Brian

Fra : OZ2D

Dato : 25-09-09 22:26