Rebrand o.s.v.
Fra : Christian Stidsen

Dato : 22-09-09 12:44

Jeg har købt en SE G705 i det store udland, og vil nu gerne putte dansk
sprog i den da det ikke er standard "derude".
Dette er imidlertid ikke nemt, idet der ikke er lavet en standard-pakke med
dansk sprog.

Er der nogen der ved hvordan dette så gøres ?
- uden at jeg skal betale en større sum penge for det ???

m.v.h.

Christian

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-09-09 14:42

"Christian Stidsen" <csnews@stidsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med dansk sprog.
>
> Er der nogen der ved hvordan dette så gøres ?
> - uden at jeg skal betale en større sum penge for det ???

Kig forbi SEUnlock.dk de kan brande din mobil.
Det er selv. ikke helt gratis, men det er tæt på....

Fra : Christian Stidsen

Dato : 24-09-09 13:05

"Anders (6400)" <x@x.dk> skrev i meddelelsen

> "Christian Stidsen" <csnews@stidsen.dk> skrev i en meddelelse

> Kig forbi SEUnlock.dk de kan brande din mobil.
> Det er selv. ikke helt gratis, men det er tæt på....

Har godt kigget på SEUnlock og lignende sider, men er der ikke nogen
mulighed for selv at ordne den slags ?

Christian

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-09-09 13:14

> "Anders (6400)" <x@x.dk> skrev i meddelelsen

> Har godt kigget på SEUnlock og lignende sider, men er der ikke nogen
> mulighed for selv at ordne den slags ?
>
> Christian

Ikke mig bekendt.
- Det er nu altså temmelig nemt, det hele står forklaret på hjemmesiden, og
skulle du rende i problemer, så er deres
support også hurtig til at svare.