Nokia E52 og streaming
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-09-09 07:53

Hjemme har jeg en Synology DS-106 NAS-disk, som deler musik, billeder
og video ud via UPnP.

Min Nokia E52 har et program ved navn 'Hjem.medier', som netop kan
finde musik, billeder og video på UPnP-servere over WLAN.

Telefonen finder Synology-serveren og når jeg åbner den fra telefonen,
kan jeg se og tilgå musik, billeder og video-mapperne, men når jeg går
ind i f.eks. musik-mappen for at afspille et nummer (MP3), får jeg blot
meldingen: 'Ingen server fundet'.

Det er da en mystisk melding, når jeg netop befinder mig på serveren
og kan se dens mapper og filer.

Har I en idé om, hvorfor det ikke virker?

Telefonen kører med nyeste firmware (21.013).

--
Hilsen
Madsen