Nokia 6220 Classic Kamera
Fra : Dan Andersen

Dato : 16-09-09 11:52

Er der nogen mulighed for at slå kameralyden fra? Har forsøgt at kigge på
diverese indstillinger, læst brugsanvisningen og ringet til Nokia Care Line.
Men uden positivt resultat..

Er der nogen her, der ved om det overhovedet kan lade sig gøre?? Det er i
nogle situationer meget nyttigt ikke at reklamere med, at man lige står og
har taget et billede

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
Hvad er virkeligheden i virkeligheden??

Fra : David Mc Nally

Dato : 16-09-09 05:07

On Sep 16, 12:52 pm, "Dan Andersen" <d...@dbamott.dk> wrote:
> Er der nogen her, der ved om det overhovedet kan lade sig gøre?? Det er i
> nogle situationer meget nyttigt ikke at reklamere med, at man lige står og
> har taget et billede

Har du forsøgt med den lydløse profil? Det slår i hvert fald
kameralyden fra på min telefon.

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-09-09 13:14

"David Mc Nally" <dmcn42@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> har taget et billede

Har du forsøgt med den lydløse profil? Det slår i hvert fald

Ja,, ikke en gang det slår lyden fra. I Indstillinger er der kamera 1 til 4
Heller ikke her sker der andet end lyden skifter Hvilken sofware version
har du?

Fra : David Mc Nally

Dato : 17-09-09 13:41

On Sep 16, 2:13 pm, "Dan Andersen" <d...@dbamott.dk> wrote:
> Ja,, ikke en gang det slår lyden fra. I Indstillinger er der kamera 1 til 4
> Heller ikke her sker der andet end lyden skifter Hvilken sofware version
> har du?

Jeg har en N85, så det var primært et skud i tågen - normen er at
lyden fjernes ved lydløs tilstand. :)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-09-09 20:50

David Mc Nally skrev:

> Jeg har en N85, så det var primært et skud i tågen - normen er at
> lyden fjernes ved lydløs tilstand. :)

Norm og norm. Der findes en del mobiler hvor man ikke kan fjerne
kameralyden.

--
Bertel

Fra : Max

Dato : 17-09-09 21:05

Hej David

> Jeg har en N85, så det var primært et skud i tågen - normen er at
> lyden fjernes ved lydløs tilstand. :)

Det ser ud til at der breder sig en ny norm, nemlig at
lyden ikke kan slåes fra.

--
Mvh Max

Fra : Dan Andersen

Dato : 18-09-09 08:42

Fra : Leif Neland

Dato : 18-09-09 22:12

Dan Andersen skrev:

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

Eller finde et andet kamera til at tage billeder i pigernes
omklædningsrum med

Det er nok begrundelsen for ikke at lave lydløse kameraer.

Leif

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-09-09 22:31

Leif Neland skrev:

> Eller finde et andet kamera til at tage billeder i pigernes
> omklædningsrum med

> Det er nok begrundelsen for ikke at lave lydløse kameraer.

Der kan være mange gode grunde til at man ikke vil have lyd på
sit kamera ligesom der kan være mange gode grunde til at man ikke
vil have sin telefonoptager til at sige bip hvert femte sekund.
Det er en sær formyndermentalitet der ligger bag de ideer.

Dårlig moral forbedres ikke via teknik.

--
Bertel