Symbian S60 klargjort?
Fra : SnipSnapSnude

Dato : 15-09-09 15:10

Hej
Kan man købe telefoner som fra fabrikken har Symbian og S60 + software til
optagelse af samtaler f.eks
http://www.fingertip-access.com/product_ver_1_description.html

Altså en af disse telefoner med hele molevitten
http://shop.my-symbian.com/Symbian.jsp?siteId=695&platformId=4

Jeg er ingen erfaring med software til mobiles. Er det nemt at downloade og
installere Symbian?

Fra : Kim

Dato : 15-09-09 15:32

"SnipSnapSnude" <SnipSnapSnude@SnipSnapSnude.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://shop.my-symbian.com/Symbian.jsp?siteId=695&platformId=4
>
> Jeg er ingen erfaring med software til mobiles. Er det nemt at downloade

Øhh... Når du køber telefonen ER Symbian installeret. Ellers ville
de ikke fungere :)

Mvh, Kim

Fra : SnipSnapSnude

Dato : 15-09-09 16:04

On Tue, 15 Sep 2009 16:32:29 +0200, Kim wrote:

> Øhh... Når du køber telefonen ER Symbian installeret. Ellers ville
> de ikke fungere :)

Ok men aner ikke en skid om det
Kan jeg så bare købe en vilkårlig telefon med Symbian og så installere
software til optagelse af samtaler?

Fra : Kim

Dato : 15-09-09 18:11

> Ok men aner ikke en skid om det
> Kan jeg så bare købe en vilkårlig telefon med Symbian og så installere
> software til optagelse af samtaler?

Ikke mere vilkårlig end at det skal være en Symbian telefon,
men du har jo slået modellerne op på dit første indlæg.
Hvis programet er beregnet for Symbian, så ja.

Mvh, Kim

Fra : SnipSnapSnude

Dato : 16-09-09 15:04

Tak Kim