nokia E71; bruge flash som lygte?
Fra : Peter T.

Dato : 14-09-09 12:32

Er det muligt, at bruge flashen i nokia E71 som lygte/fast lyskilde?

--
Peter T.

Fra : Per Jensen

Dato : 14-09-09 13:37

Peter T. skrev:
> Er det muligt, at bruge flashen i nokia E71 som lygte/fast lyskilde?

Ja, men forvent at levetiden på lysdioden reduceres drastisk, da
kølingen af den er ikke-eksisterende, så den er ikke beregnet til at
lyse konstant:

http://yliketis.blogspot.com/2009/01/how-to-turn-e71-flash-light-into-torch.html

Datoen på mobilen skal stilles tilbage (ved ikke til hvornår) for at du
kan installere det, da certifikatet for programmet er udløbet)

// Per.

Fra : Peter T.

Dato : 14-09-09 13:45

In article <JY6dnQJU__l9pTPXnZ2dnUVZ8n1i4p2d@giganews.com>,
news@removethepigzapro.dk says...

> Ja, men forvent at levetiden på lysdioden reduceres drastisk, da
> kølingen af den er ikke-eksisterende, så den er ikke beregnet til at
> lyse konstant:

Aha. Det er dog heldigvis sjældent, jeg har brug for det. Men der er
ikke noget lys ved hoveddøren til opgangen og det kan være lidt svært,
at ramme nøglehullet når jeg står i en gedigen bøhmand. *host* Og så er
en indbygget lygte ret praktisk. :)

> http://yliketis.blogspot.com/2009/01/how-to-turn-e71-flash-light-into-torch.html
>
> Datoen på mobilen skal stilles tilbage (ved ikke til hvornår) for at du
> kan installere det, da certifikatet for programmet er udløbet)

Tak! Det er bare toppen. :)

--
Peter T.