N95 8K sende ringetone
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-09-09 23:41

Hvordan sender man en ringetone til en anden telefon på en N95 8K

Jeg kan ikke finde noget i manualen?

--
Per

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 14-09-09 05:46

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Per
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.

Bluetooth kunne være en mulighed, hvis begge mobiler understøtter det.

Ellers er der en lidt mere bøvlet metode, kopier filen over på en computer,
og så videre over på den anden mobil.

Den sidste metode er måske den sikreste.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-09-09 08:01

"Anders (6400)" <x@x.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> computer, og så videre over på den anden mobil.
>
> Den sidste metode er måske den sikreste.

Begge telefoner har bluetooth. Men mit problem er - hvilken menu skal jeg
ind i for at få fat i en ringetone?

--
Per

Fra : Leif Neland

Dato : 14-09-09 08:19

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan sender man en ringetone til en anden telefon på en N95 8K

Du mener nok en N95 8G; der er ikke plads til mange ringetoner på 8KB

Hvor kommer ringetonen fra?
Hvis det er en af de indbyggede, ved jeg ikke, men ellers ligger de
downloadede ringetoner jo i musikbiblioteket, hvorfra de kan videresendes
med mms, email, bluetooth, infrarød og flickr

Det kan jo godt tænkes at de indbyggede ringetoner ikke kan sendes videre af
ophavsretsmæssige grunde.

Og måske er ringetoner, man køber, også beskyttede? Det ved jeg dog ikke, da
jeg aldrig har købt en ringetone...

Leif

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-09-09 08:54

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> downloadede ringetoner jo i musikbiblioteket, hvorfra de kan videresendes
> med mms, email, bluetooth, infrarød og flickr

Fundet! Tak :)

--
Per