N6220c og Pc Suite
Fra : sls \(2770\)

Dato : 12-09-09 18:54

Kan det passe jeg ikke kan se mine SMS beskeder men kun MMS beskedder med
Nokia Pc Suite?
Har nyeste version.

Mvh Sid

Fra : Max

Dato : 12-09-09 20:11

Hej Sid

> Kan det passe jeg ikke kan se mine SMS beskeder men kun MMS beskedder
> med Nokia Pc Suite?

Nej.

--
Mvh Max

Fra : sls \(2770\)

Dato : 12-09-09 20:46

> Hej Sid

> Nej.

Har du en 6220c og kan se dine SMSer i din indbakke?

// Sid

Fra : Max

Dato : 12-09-09 21:40

Hej Sid

> Har du en 6220c og kan se dine SMSer i din indbakke?

Nej, men min kone har og der kan man se SMS'erne
i PC suite.

Har du kikket under hjælp i PC Suite om du kan geninstallere
understøttelse på telefonen ?

--
Mvh Max

Fra : sls \(2770\)

Dato : 13-09-09 09:25

> Hej Sid

> Nej, men min kone har og der kan man se SMS'erne
> i PC suite.
>
> Har du kikket under hjælp i PC Suite om du kan geninstallere
> understøttelse på telefonen ?

Ja, jeg tror jeg har prøvet alt nu.
Jeg kan godt se mine SMSer i mine gemte mapper, men i Indbakke kan jeg ikke,
kun MMS?
Prøver at geninstallere PC suite

Mvh Sid

Fra : sls \(2770\)

Dato : 13-09-09 10:24

"sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> Ja, jeg tror jeg har prøvet alt nu.
> Jeg kan godt se mine SMSer i mine gemte mapper, men i Indbakke kan jeg

Det virkede heller ikke..