Billig udlandstelefoni og roaming via 3 pa~
Fra : Per

Dato : 11-09-09 19:13

Hej NG !

Er der nogen her i gruppen, der har erfaringer med 3. parts firmaer til
meget billig udlandstelefoni ?

Jeg tænker fx. på dem her: http://www.operatorone.eu/

ER det noget der er udbredt ?
Jeg har ofte hørt om telekort til fastnet udlandstelefoni, men det er første
gang mht. mobiltelefoni.

Det må da revolutionere roaming markedet betragteligt ?

mvh. Per

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 24-09-09 08:19

On Fri, 11 Sep 2009 20:13:13 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:
> [...]
>gang mht. mobiltelefoni.
>
>Det må da revolutionere roaming markedet betragteligt ?

operatone.eu er en kopi af rebtel.com, men Rebtel er billigere.

Jeg bruger altid www.rebtel.com når jeg gör opkald til udlandet. Hvis
jeg er i udlandet så köber jeg et lokalt taletidskort og skifter
indstillinger på Rebtels hjemeside.

Det har aldrig varet nogle problemer og det är stor forskel på priser.

Börje, fra Sverig (undskyld sprogfeile)

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 20-12-09 02:00

Vi har brugt www.rebtel i flere år og det fungerer meget godt.