Skulderhylster
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-09-09 06:54

Jeg har engang haft et skulderhylster a la dem man bruger til en pistol -
dog var det til en mobiltelefon. I stedet for at tape telefonen på hovedet,
når man skal bruge headsættet (korte ledninger til headsæt), vil jeg gerne
have sådan en igen.

Jeg har glemt hvor jeg købte den og jeg har ikke kunnet finde et sted de
sælger dem...

Hvem ved hvor de sælger dem?
--
Per

Fra : Ralph

Dato : 08-09-09 15:03

http://www.gunzone.dk/product_info.php?products_id=2338

--
Ralph

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-09-09 23:26

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> til headsæt), vil jeg gerne have sådan en igen.
>
> Jeg har glemt hvor jeg købte den og jeg har ikke kunnet finde et sted

TSvansen havde dem i gamle dage.

Ellers er et etui og en halsrem en udmærket erstatning.

--
/Frank