Nokia 6500 Sl, Kan ikke 'se' Sd'kortet ?
Fra : Jorn

Dato : 07-09-09 14:25

Hej i gruppen
Hvad kan jeg gøre for at få min Nokia 6500 Slide, til at kunne finde mit
hukommelseskort, det er et 2Gb SD micro, men jeg kan hverken flytte filer
dertil, eller oprette en sikkerhedskopi, idet den jo ikke kan se mit kort ?
Jeg er klar over, man ikke kan formatere kortet via denne telefon, men mener
at have læst det ikke er godt at formatere andre steder, end i det app.
kortet skal bruges i ?

Jeg ville også gerne kunne flytte mine SMS'er til PCen, og da jeg ikke har
de bedste erfaringer med Pc-suiten fra Nokia, ville jeg gerne via kortet
senere, kunne smide disse og evt. andet over på PCen uden om Pc-suiten.

Kunne nogen hjælpe med ovenstående især det første afsnit er lidt vigtigt
Jorn