Problemer med HTC Touch Diamond
Fra : Michael Lund Milo

Dato : 06-09-09 10:58

Hejsa

Min kone har en HTC Touch Diomand, som nogle gange volder lidt problemer med
at modtage opkald. Nå telefonen ringer, og hun trykker på "løft røret" (Ikke
på skærmen da jeg har installeret AnswerkeyDisabler på telefonen), stopper
ringetonen lige som når hun tager telefonen, men ringetonen fortsætter så,
og hun kan ikke trykke på knappen igen. Det eneste hun kan gøre er at ringe
tilbage til dem der ringer.

Det er ved at være meget irriterende.

Det virker lidt som om telefonen "tror" den besvarer opkaldet, men så
alligevel ikke.

Derudover kan vi ikke umiddelbart finde en funktion til at videresende
SMS'er ud over at kopiere teksten til en ny om besked.

Mvh.

Michael Lund Milo

Fra : co@ch [4130]

Dato : 06-09-09 17:39

"Michael Lund Milo" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Derudover kan vi ikke umiddelbart finde en funktion til at videresende
> SMS'er ud over at kopiere teksten til en ny om besked.

Jeg havde nogenlunde samme problemer med AnswerkeyDisabler da jeg havde den
installeret.

Programmet er ikke seriøst programmeret og der er alt for mange fejl når det
kører.

Ud med det igen og prøv et andet program.

Mvh
Bri@n