Hvad er 3´s email adresse.. Orker ikke der~
Fra : Kim

Dato : 06-09-09 01:35

Hvem kan hjælpe mig med en e mail adresse til teleselskabet 3 ?
Evt til deres support afdeling ellers bare en generel email
Mvh Kim

Fra : OZ2D

Dato : 06-09-09 09:16

"Kim" <jeg.har@ingen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kan hjælpe mig med en e mail adresse til teleselskabet 3 ?
> Evt til deres support afdeling ellers bare en generel email
> Mvh Kim

Af en eller anden mærkværdig grund yder 3 ikke den service for deres kunder
at have en e-mail-adresse man kan kontakte, jeg har i hvert fald ikke kunnet
finde den. Dette er faktisk ret irriterende fordi der ind i mellem kan være
nogen ret solide ventetider hvis man skal have fat i en ledig medarbejder
fra 3´s kundeservice. Jeg er selv generel tilfreds kunde hos 3 men lige det
der med den manglende e-mail-adresse er jeg utilfreds med.

--
Kim

Fra : Hauge

Dato : 06-09-09 09:22

OZ2D wrote:
> Af en eller anden mærkværdig grund yder 3 ikke den service for deres
> kunder at have en e-mail-adresse man kan kontakte, jeg har i hvert
> fald ikke kunnet finde den.

Så har viljen i hvert fald ikke været der, jeg brugte 25 sekunder i alt på
at finde den:
http://privat.3.dk/Kundeservice/Kontakt-os/

Står som grafik lige over linjen "Husk at notere dit kundenummer ved
skriftlige henvendelser."

Mvh Hauge

Fra : OZ2D

Dato : 06-09-09 15:58

> [...]
> http://privat.3.dk/Kundeservice/Kontakt-os/
>
> Står som grafik lige over linjen "Husk at notere dit kundenummer ved

OK, den har jeg ikke set før og jeg har selv ledt efter den flere gange i de
2 år jeg har været kunde hos dem. Tak for info.

--
Kim

Fra : SnipSnapSnude

Dato : 15-09-09 15:16

On Sun, 6 Sep 2009 10:21:37 +0200, Hauge wrote:

> Står som grafik lige over linjen "Husk at notere dit kundenummer ved
> skriftlige henvendelser."

Det var ja også en hjernedød måde at skrive den på, den burde stå ved
adressen. Jeg har heller ikke set den før og gad dem slet ikke fordi de
undlod emailadresser og tilhørende krypteringsnøgler.

Fra : GiWeo

Dato : 06-09-09 13:58

hi3gdenmark@3.dk

Fra : MicDK

Dato : 06-09-09 10:50

On 6 Sep., 02:34, "Kim" <jeg....@ingen.dk> wrote:
> Hvem kan hjælpe mig med en e mail adresse til teleselskabet 3 ?
> Evt til deres support afdeling ellers bare en generel email
> Mvh Kim

Jeg har skrevet til dem via hi3gdenmark@3.dk - der gik et par dage,
hvorefter jeg blev ringet op af en kompetent person (mit problem blev
ikke afhjælpet af et opkald til kundeservice), som jeg fik en god snak
med (...og fik løst problemet/spørgsmålet).

mvh
Michael