Mobilen på fasnet
Fra : Frede

Dato : 05-09-09 05:53

Hej

Jeg søger en løsning hvor man kan tilslutte sin mobil, til husets
fastnet telefon når man kommer hjem.
Grunden dertil er at jeg kan bedre lide at tale i en fastnet telefon
end en mobil, men vil på samme tid gerne afskaffe fastnet forbindelsen
ud af huset.
Jeg ved godt der findes løsninger, hvor man kan sætte sit sim kort i
en boks og så bruge sine fastnet telefoner, men denne løsning skal det
ikke være.
Jeg tænker mere på om der skulle findes noget, hvor fastnet telefonen
bruges som en slags "headset" til mobilen

Venter spændt
Frede

Fra : Jørgen K. (VG)

Dato : 06-09-09 02:46

On 5 Sep., 13:52, Frede <f...@fmts.dk> wrote:
> [...]
> Jeg tænker mere på om der skulle findes noget, hvor fastnet telefonen
> bruges som en slags "headset" til mobilen

Hejsa.
Altså udover at finde en lodekolbesvinger, kunne man vel finde
et bluetoothheadset?
Ellers ville jeg nok se om jeg kunne få klonet simkortet og
få den sat i denne her sag:
http://tele-online.dk/product.asp?product=19223
Så er det kun ét apperat istedet for flere og ledningsrodet.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-09-09 12:05

Frede skrev:

> Jeg tænker mere på om der skulle findes noget, hvor fastnet telefonen
> bruges som en slags "headset" til mobilen

Tag din fastnettelefon og klip håndsættet ledning af håndsættet.
Åbn det og pil al indmaden ud. Køb et bluetooth headset, kobl det
sammen med mobilen, og klistr det fast inden i håndsættet ved
hullerne til øret. Luk håndsættet.

Nu han du bruge håndsættet til at tale i mobil med.

--
Bertel

Fra : Hm

Dato : 15-09-09 08:15

Frede jeg følger lige med, da jeg også er meget interesseret i dette, har
du prøvet noget af ovenstående??

Hanne

Fra : Frede

Dato : 15-09-09 08:39

On 15 Sep., 09:15, "Hm" <mishm8...@gmail.com> wrote:
> Frede jeg følger lige med,  da jeg også er meget interesseret i dette, har
> du prøvet noget af ovenstående??
>
> Hanne

Nej det har jeg ikke, da jeg ikke synes det er løsninger jeg kan
bruge.

Mvh Frede