Tlf. sv. nummer kan ikke slettes i Iphone ~
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-09-09 18:54

Jeg har netop fået mig sådan en Iphone uden Simlås

Alt virker som det skal, men nummeret på svaren (besked-knappen) har jeg
tastet ind vha. 5005-koder og har også tjekket. Men den ringer til en anden
ukendt telfsv.... Selv når jeg sletter nummeret!

Apple supportere ikke Iphone, man skal henvender sig til sin udbyder...!!
Min udbyder CBB er ikke set problemet før og kan ikke hjælpe mig.

Der er tale om en helt ny telefon og der har ikke være andre simkort i, end
mit eget.

Nogen der har gode råd?

Jeg kan fint ringer til svaren "manuelt".

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : BorreBoy

Dato : 05-09-09 08:40

"Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> end mit eget.
>
> Nogen der har gode råd?
>
> Jeg kan fint ringer til svaren "manuelt".

Prøv at nulstille telefonen fuldstændigt.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-09-09 20:58

"Prøv at nulstille telefonen fuldstændigt. "

Ok. Men lige for at være helt sikker. Så har jeg vel backup på Itunes eller?

Og hvad med kontooplysninger på mail mv.

Eller er der kun den hårde vej, og taste det hele ind igen?