GSM til analog gateway?
Fra : Ivar

Dato : 02-09-09 22:33

Findes der billige GSM til analog telefon convertere?

Her er en, jeg synes dog, at den er lidt dyr:
http://www.hjemmealarmer.dk/gsm-til-pstn-analog-gateway-p-728.html

Ivar Magnusson

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 02-09-09 22:50

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Findes der billige GSM til analog telefon convertere?
>
> Her er en, jeg synes dog, at den er lidt dyr:
> http://www.hjemmealarmer.dk/gsm-til-pstn-analog-gateway-p-728.html

Jeg købte såden en her på Ebay til ca. 400 kr. incl. forsendelse.

http://cgi.ebay.com/Fixed-Cellular-Terminal-GSM-Gateway-GSM-Module-900-1800_W0QQitemZ180402440077QQcmdZViewItemQQptZAU_Home_Personal_Security?hash=item2a00d2c78d&_trksid=p3286.c0.m14

Den virkede dog ikke sammen med min analoge dankortterminal (hvilket var
formålet), men er sikkert udmærket til alm. telefoni.

Mh.

/P.

Fra : Jens Sloth

Dato : 03-09-09 07:13

Har sådan en fætter, den virker fint til telefoni, dog ude vis-nummer på
analog telefonen.

Fra : Ivar

Dato : 03-09-09 22:02

Jens Sloth skrev:

> Har sådan en fætter, den virker fint til telefoni, dog ude vis-nummer på
> analog telefonen.

Det var lige præcis, det jeg ville spørge om. Den funktion er lidt
speciel, det bliver nok svært at finde en (billig) der kan sende
vis-nummer signaler videre.

Ivar Magnusson

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-09-09 03:28

On 2 Sep., 23:33, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:
> Findes der billige GSM til analog telefon convertere?
>
> Her er en, jeg synes dog, at den er lidt dyr:http://www.hjemmealarmer.dk/gsm-til-pstn-analog-gateway-p-728.html
>
> Ivar Magnusson

Hvad med fx Huawei B970 som 3´ fx sælger som 3g router, den har
nemlig også analog telefon gateway... Men den koster selvfølgelig også
lidt hvis man vil købe den uden abonnement
http://3.dk/Privat/Mobilt-bredband/Modems_routere/Huawei-B970-Wlan-router/

Fra : Ivar

Dato : 05-09-09 12:08

Bjarke Hansen skrev:

> Hvad med fx Huawei B970 som 3´ fx sælger som 3g router, den har
> nemlig også analog telefon gateway...

Ved du om den sender vis-nummer til den analoge telefon?

Ivar Magnusson

Fra : Frede

Dato : 05-09-09 09:02

On 5 Sep., 13:08, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Ved du om den sender vis-nummer til den analoge telefon?

Hvad med den her?
Ved ikke om den sender vis nummer videre.

http://www.alarmogsikring.dk/00086/

Frede

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 06-09-09 15:48

Hvad med den her?
Ved ikke om den sender vis nummer videre.

http://www.alarmogsikring.dk/00086/

Er den samme som jeg fandt til 400 kr.. på Ebay..