nokia 1208
Fra : ib tinning

Dato : 01-09-09 11:07

er der nogle kloge hoveder der kan forælle mig om jeg kan få den ringetone
som hedder ring ring nrt ind på min 1208 og evt hvordan og hvorfra

på forhånd tak
tinning

Fra : Ralph

Dato : 01-09-09 16:32

"ib tinning" <ib@1spambox.dk> skrev i en meddelelse
> som hedder ring ring nrt ind på min 1208 og evt hvordan og hvorfra

Jeg ved ikke hvor lovligt det er så jeg kan ikke hjælpe dig, men du KUNNE jo
prøve at søge på ring ring nrt i google, så.....

--
Ralph

Fra : ib tinning

Dato : 01-09-09 19:47

> [...]
>
> --
> Ralph
>det er prøvet og jeg kunne ikke finde noget som jeg kunne finde ud af så

Tinning

Fra : Snuden

Dato : 02-09-09 02:52

"ib tinning" <ib@1spambox.dk> skrev i meddelelsen

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

Den understøtter ikke mp3 ringetoner, kun polyfoniske. Men søg efter poly
ringetoner...og køb den via en sms...det er vist måden at gøre det på.

måske det er denne her du søger:

http://mobil.soegning.dk/mobil/real_sounds_ringetoner/top/old_telephone_ringing3.html?download=yes

Fra : Snuden

Dato : 02-09-09 02:53
Fra : ib tinning

Dato : 03-09-09 15:12

tak for de 2 forsøg men de kan desvære ikke bruges da den ene side kræver
wap den anden mms øv