Nokia N95 - ingen lyd i samtalehøjttaler.
Fra : Ukendt

Dato : 30-08-09 07:52

Har en N95. Der er ingen lyd i samtale højttaler. Ny højttaler isat - virker
ikke. LAvet div. opdateringer - lavet soft og hard reset. Intet hjælper. Når
jeg sætter hovedtlf. til så er der fin lyd i dem - har desværre ikke et
rigtigt headsæt til den - den skriver at tlf. microfon skal bruges - så et
headset ikke testet. Nogen der har løsningen på det problem - eller skal den
til rep. Garantiperiode udløbet - desværre.

NHJ

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 31-08-09 16:55

"Nhj" <violvej(SNABELA)gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruges - så et headset ikke testet. Nogen der har løsningen på det
> problem - eller skal den til rep. Garantiperiode udløbet - desværre.

Prøv at se, om du skulle kende en, der har et sådan headset, som du mangler,
for det med at sende den til rep. udenfor garanti, kan godt blive en dyr
fornøjelse.

Fra : Christen Fihl

Dato : 31-08-09 22:29

Et BlueTooth headset kan vel også bruges