Parrot
Fra : Ralph

Dato : 29-08-09 23:12

Jeg har fået installeret subj. i to biler - det er en bluetooth, håndfri
mobildims der trådløst forbinder mobil og
højtaler/mikrofon/radiomute/mobilskærm, jeg fik det inst. hos en proff.
tændte min mobil, valgte settings/pair to mobile på Parrot og fik omgående
forbindelse mellem telefon og håndfri, lavede det samme nummer på den anden
bil med min datters mobil (oplysning: hvis I har to biler og et barn (eller
to) med kørekort, har I reelt kun een bil), det fungerede også fint, men på
dag to fungerede det kun hver anden gang, og nu - efter 5 dage - virker det
overhovedet ikke, den tilslutter, syncroniserer, muter og alt muligt, men
det er kun hver 10. samtale der går igennem som de skulle, resten er
ulovlige=mobil ved øre.

Ideer? Ja, ja jeg vil da gå til installatøren på mandag, men hvis I kunne
hjælpe ville jeg være glad.

--
Ralph

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 30-08-09 12:06

> [...]
> skulle, resten er ulovlige=mobil ved øre.
>
> Ideer? Ja, ja jeg vil da gå til installatøren på mandag, men hvis I kunne

Hej.

Jeg havde problemer med at min CK3100 og Nokia 5800 hele tiden mistede
forbindelsen også hvis mobilen var få cm. fra CK3100.

Problemet blev løst med at opdatere CK3100 med nyeste software.
http://www.parrot.com/usa/support/downloads

Nu kan jeg have min Nokia 5800 liggende i bagagerummet og det virker
perfekt.

MVH
Niels Peter Nielsen

Fra : Ralph

Dato : 30-08-09 13:56

"Niels Peter Nielsen" <npn@tv.dk.sletdette> skrev i en meddelelse
> Problemet blev løst med at opdatere CK3100 med nyeste software.
> http://www.parrot.com/usa/support/downloads

Tak for svaret desværre kan den ikke holde forbindelse til min bærbare lang
tid nok til at jeg kan nå at opdatere, jeg smutter til installatøren
imorgen.

--
Ralph