Billigste mobil med bluetooth
Fra : simon

Dato : 29-08-09 11:46

Jeg har en i familien, der har købt en bluetooth
håndfri til at have i bilen, men vedkommendes nuværende
mobil har ikke bluetooth.
Hvad er den billigste mobil med indbygget bluetooth?
Den behøver ikke at have kamera, musikafspiller - kort
sagt - så skrabet som muligt - og med køb uden abonnement.
Har prøvet at google, men det er svært at finde netop den.
Kan I hjælpe?

hilsen
simon

Fra : Søren Blom

Dato : 29-08-09 12:18

"simon" <nyhed.2xx9@gmail.com> skrev
> [...]
> Den behøver ikke at have kamera, musikafspiller - kort
> sagt - så skrabet som muligt - og med køb uden abonnement.

Hvis der ikke skal have abonnemt med, så prøv at se hvad der kan fås i
Bilka, Føtex ol. de sælger telefoner uden abonnemt, køb evt. en brugt.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-08-09 12:34

simon <nyhed.2xx9@gmail.com> skrev :

>Hvad er den billigste mobil med indbygget bluetooth?

Gå ind på http://mobilpriser.dk og under avanceret søgning,
sætter du blot et flueben i bluetooth og du får priser fra DKK
249,00 uden abonnement.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : simon

Dato : 29-08-09 15:25

Kerim Ellentoft skrev:

> Gå ind på http://mobilpriser.dk og under avanceret søgning,
> sætter du blot et flueben i bluetooth og du får priser fra DKK
> 249,00 uden abonnement.
Takker for linket og i særdeleshed for avanceret søgning.
Den havde jeg overset, da jeg selv søgte.
/simon