Hvordan slår man ordbog i Nokia 2760 til?
Fra : Søren Blom

Dato : 20-08-09 21:58

Er der en som kan fortælle mig, hvordan man slår ordbogen til, i en Nokia
2760?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Christen Fihl

Dato : 20-08-09 22:13

> Er der en som kan fortælle mig, hvordan man slår ordbogen til, i en Nokia
> 2760?

Vel ligesom på min og andre, ved at trykke flere gange på# knappen

Christen

Fra : Søren Blom

Dato : 21-08-09 15:36

"Christen Fihl" <look_at_HSPascal.fihl.net@nospam.plz> skrev

> Vel ligesom på min og andre, ved at trykke flere gange på# knappen

Tak for hjælpen, nu bruger jeg ikke og har aldrig brugt Nokia telefoner,
derfor mit spørgsmål.