Nokia 5110
Fra : Kert Rats

Dato : 18-08-09 14:34

Jeg søger en fødselsdagsgave til min storebror: En Nokia 5110 i god stand
med nyt eller i hvert fald brugbart batteri samt gerne oplader.

Mobiltelefonen er legendarisk for sin gode modtagning pga. en meget fin
antenne - som man ikke finder på nyere mobiltelefoner.
Min storebror er radioamatør og vil pga. af 5110's gode antenne meget gerne
have sådan mobiltelefonen - han har i øvrigt haft en sådan siden 2002, hvor
den allerede var "antikveret", og den synger på sidste vers, desværre.

Kan I mon hjælpe mig med at skaffe en 5110?
På forhånd mange tak for hjælpen.

Venligst

Kert Rats

PS: Jeg ved, at jeg nok burde poste i dk.marked.privat, men jeg tror helt
ærligt ikke, at den gængse NG for privatsalg passer til min henvendelse.
Snarere er det telefon-entusiaster, som jeg vil spørge. Håber, at I bærer
over med min post.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 18-08-09 15:20

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Snarere er det telefon-entusiaster, som jeg vil spørge. Håber, at I bærer

Dit indlæg skulle, som du selv er inde på, i markeds gruppen istedet for.

Men prøv da at oprette en tråd, det koster jo ikke noget.
Ellers så er der jo en del steder, hvor der også sælges brugte mobiler
stadigvæk...

Gul & Gratis, DBA, Papkassen m.fl.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 18-08-09 15:27

"(6400) Anders" <X@X.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men prøv da at oprette en tråd, det koster jo ikke noget.
> Ellers så er der jo en del steder, hvor der også sælges brugte mobiler

Kan lige tilføje at der 1 til salg på Gul & Gratis

Fra : Kert Rats

Dato : 18-08-09 19:41

> "(6400) Anders" <X@X.dk> skrev i en meddelelse

> Kan lige tilføje at der 1 til salg på Gul & Gratis

Tak. Jeg kikker ...

Venligst

Kert Rats

Fra : Ivar

Dato : 18-08-09 18:23

Kert Rats skrev:

> Kan I mon hjælpe mig med at skaffe en 5110?

Her er der en, der har sat en spandfuld gamle Nokia på auktion
http://www.qxl.dk/pris/mobil-tele-fax/mobiltelefoner/nokia/oprydningssalg-20-stk-nokia-defekte/v/an578110246/
Der er tre af dem du søger.

Ivar Magnusson