Opdatering af telefon
Fra : Henrik

Dato : 17-08-09 00:14

så i en dansk udgave at et telemagasin, at Nokia havde frigivet en
opdatering af deres software til N5800

Når jeg via telefonen søger om at opdatere softwaren, får jeg meddelsen om

Hvordan kan jeg selv kontrollere om en update er frigivet?

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 16.08.2009)

Fra : co@ch [4130]

Dato : 17-08-09 07:15

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra

se her hvilker firmware din telefon har......

*#0000#

Mvh
Bri@n

Fra : Henrik

Dato : 17-08-09 15:00

"co@ch [4130]" < skrev i en meddelelse

> se her hvilker firmware din telefon har......
>
> *#0000#

Jeg formoder at firmware er det samme som softwareversion

Softwareversion V21.0.025 (dato 02-04-09)

Tilpasset version 21.0.025.266.03 (dato 24-04-2009)

Telefonen er en N5800 (type RM356)

Fra : PDRHAN\(2300S\)

Dato : 17-08-09 17:41

> [...]
>
> Telefonen er en N5800 (type RM356)
>

> Mvh
> Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra

Den er der ingen opdateringer til ..endnu..
pdr

Fra : Henrik

Dato : 17-08-09 20:01

"PDRHAN(2300S)" skrev i en meddelelse

> Den er der ingen opdateringer til ..endnu..
> pdr
Underligt at Mobil.nu skrev om en frigivet opdatering
http://www.mobil.nu/ArticlePages/200908/11/20090811001900_MDK693/20090811001900_MDK693.dbp.asp
eller er de ude i rigtig rigtig god tid?