Dårligere signal hos Telenor?
Fra : Simon

Dato : 12-08-09 10:58

Hej.
I den sidste uges tid har jeg oplevet, at min
dækning hos Telenor (bibob) er langt dårligere
end den plejer.
Der går ikke mange minutter før der slet ikke
er signal. Har prøvet en anden telefon, men
resultatet er det samme.
Jeg kan ikke engang bruge min wap-funktion i
telefonen mere (3G) som jeg plejer.
Det er i Hammerum(7400)området den er gal - kunne måske
være p.g.a. tordenvejret vi har haft?
Der er ingen problemer, når jeg bruger TDC's
net med et andet simkort i tlf.
mvh
simon

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-09 17:18

> [...]
> end den plejer.
> Der går ikke mange minutter før der slet ikke
> er signal. Har prøvet en anden telefon, men

Same shit her på djursland. Telia og TDC dækker fint her, så bibob er få
dage fra at have en kunde mindre :-/

Fra : Jørgen E

Dato : 12-08-09 19:48

"news.tele.dk" <tp> skrev i en meddelelse

> Same shit her på djursland. Telia og TDC dækker fint her, så bibob er få dage fra
> at have en kunde mindre :-/

Telenor har sikkert nedlagt halvdelen af deres master i deres spareiver lige som
de bare fjerner dele af et internetabonnement som har været standard siden
Cybercitys fødsel og i øvrigt er det hos øvrige større udbydere

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-08-09 21:25

> Same shit her på djursland. Telia og TDC dækker fint her, så bibob er få
> dage fra at have en kunde mindre :-/

Hvis dækningskortet
http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice_mobil/daekning/daekningskort/
viser der skal være dækning (plejer der at være det?) så synes jeg da du
skal starte med at skrive til Bibob og forelægge dem problemet - det kan jo
være der kan gøres noget eller er fejlretning i gang?

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Simon

Dato : 12-08-09 21:49

Michael Kjærsgård skrev:

> [...]
> skal starte med at skrive til Bibob og forelægge dem problemet - det kan jo
> være der kan gøres noget eller er fejlretning i gang?

Ja, der plejer at være fin dækning, og jeg har skrevet til Bibob
om problemet, men intet hørt endnu.
/simon

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-08-09 21:50

> Ja, der plejer at være fin dækning, og jeg har skrevet til Bibob
> om problemet, men intet hørt endnu.

Som sagt - prøv at slå 3G fra indtil videre :)

--
Michael

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-08-09 21:11

> Det er i Hammerum(7400)området den er gal - kunne måske
> være p.g.a. tordenvejret vi har haft?

Det kan det sagtens - der hra været meget torden og regn den seneste tid -
prøv at slå 3G fra på telefonen, så skulle du kunne ringe normalt.

Jeg er sikker på der bliver kigget på evt. problemer på 3G i området :)