Nokia 6220C og Kingston MicroSD memorykort
Fra : Dan Andersen

Dato : 11-08-09 22:43

Har netop investéret i et KingstonSD micro class 4 kort, på 4Gb, men
telefonen vil ikke kendes vedc kortet.
Hvad er der galt? Er der andre, der har erfaringer med SD kort g Nokia
6220C?

Rimelig irriterende når man gerne vil have lidt mere plads

--

Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk
Tlf.: 4011 4555

Fra : jos

Dato : 12-08-09 09:59

Dan Andersen wrote:
> [...]
> 6220C?
>
> Rimelig irriterende når man gerne vil have lidt mere plads
Er der ikke noget med at Nokia kræver sdhc?

mit nokia 4g sdhc kan jeg i al fald ikke læse i en standardlæser.

finn

Fra : Dan Andersen

Dato : 12-08-09 21:43

Fra : Tony

Dato : 13-08-09 00:03

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse

> "jos" <jos@her.dk> skrev i meddelelsen

Aner det ikke.

Mit 8GB micro SanDisk er der ingen problemer med.

Tony

Fra : Jan Nielsen

Dato : 13-08-09 19:15

Dan Andersen skrev:
> [...]
_Hvis_ 6220 kræver et SDHC kort kan du ikke bare sætte et SD kort i.
Du skal være sikker på det er SDHC, de fylder det samme og ser ens ud,
det er hvordan man "snakker" med kortet der er forskelligt.

Oprindeligt kunne et SD kort kun være på 2GB, men i dag findes der også
4GB SD kort.

Alt over 4GB er SDHC, og 4 gb findes som begge typer.

Fra : Dan Andersen

Dato : 13-08-09 20:18