SonyEricsson MD400 Mobile Broadband USB Mo~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 11-08-09 18:34

Jeg har anskaffet mig et SonyEricsson MD400 Mobile Broadband USB Modem. Da
jeg satte et SIM-kort i det, fungerede det uden at jeg havde indtastet
værdien for APN, som i det aktuelle tilfælde er "internet" (uden gåseøjne).

Jeg har kigget i opsætningen for at finde dér hvor "APN = internet" muligvis
er indsat på forhånd, men fandt intet. For det tilfælde at jeg en dag vil
indsatte et andet SIM-kort, hvor APN ikke er "internet", vil jeg gerne vide
hvor det sættes op i menuen.

Claus

Fra : Claus E Beyer

Dato : 11-08-09 20:54

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg en dag vil indsatte et andet SIM-kort, hvor APN ikke er
> "internet", vil jeg gerne vide hvor det sættes op i menuen.

Har fundet det.

-cb