Nokia 6220C-1 og Plantronics Voyager 510
Fra : Dan Andersen

Dato : 10-08-09 13:26

Mit headset Plantronics Voyager 510 har virket super fint med min tidligere
mobiltelefon 62301, men efter jeg har købt en ny mobil 6220C-1 kan jeg slet
ikke få mobilen til at få headsettet til at svare automatisk og dette på
trods af, at jeg har sat telefonen til at svare automatisk.
Jeg kan sagtens føre en samtale i telefonen via headsettet, men "løfte
røret" - det gør telefonen bare ikke.

Er der nogen, der har de vise sten?
På forhånd tak.

PS: Har opdateret telefonen til sidste nye software ver.

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
Hvad er virkeligheden i virkeligheden??