Max hukommelseskort i SE W810
Fra : Infinity

Dato : 09-08-09 20:56

Nogen der ved hvad der er max hukommelses kort i en SE W810, eller ved et
sted hvor jeg kan se det?
Der er tale om Memory Stick ProDuo. 2GB virker, men virker 4 GB ?

--
/Infinity

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-08-09 21:09

Infinity wrote:
> Nogen der ved hvad der er max hukommelses kort i en SE W810, eller ved et
> sted hvor jeg kan se det?
> Der er tale om Memory Stick ProDuo. 2GB virker, men virker 4 GB ?

Jeg er næsten sikker på at jeg havde et 4gb kort i min.

ifølge gsmarena så duer 4gb:
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w810-1402.php

Mikael

Fra : Infinity

Dato : 10-08-09 17:38

Mikael Schøler wrote:

> Jeg er næsten sikker på at jeg havde et 4gb kort i min.
>
> ifølge gsmarena så duer 4gb:
> http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w810-1402.php
>
> Mikael

Tak for hurtigt svar, så vil jeg købe mig et på 4 GB'er.

--
/Infinity