Nokia PC-Suite
Fra : Ralph

Dato : 09-08-09 16:24

Davs, jeg har en fin N79, som jeg er ved at lære at kende, jeg har hidtil
kun brugt min mobil til snak, sms, mms og radio. Nu har jeg en masse mp3
filer på min PC som jeg godt vil ha' over på Nokiaen. MEN min PC har ingen
CD-drev, og Nokias DL-site virker kun på svensk. Skal jeg bruge Nokias PC
Suite eller har I eksperter en bedre løsning, eller bare en løsning?

Den medfølgende CD har vistnok kun Nokia OVI, og det er ikke det jeg
interesseret i.

--
Ralph

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-08-09 16:37

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in news:h5mpmp$1k9$1@aioe.org:

> [...]
> min PC har ingen CD-drev, og Nokias DL-site virker kun på svensk. Skal
> jeg bruge Nokias PC Suite eller har I eksperter en bedre løsning,

Kan du ikke overføre via bluetooth?

Fra : Ralph

Dato : 09-08-09 17:31

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in news:h5mpmp$1k9$1@aioe.org:
> Kan du ikke overføre via bluetooth?

Næh, mobilen kan ikke se PC og PC kan ikke se mobil, men begge har
bluetooth - hjælp

--
Ralph

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-08-09 20:54

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in news:h5mtje$70b$1@aioe.org:

> Næh, mobilen kan ikke se PC og PC kan ikke se mobil, men begge har
> bluetooth - hjælp

Lyder som om de begge to er indstillet til at være skjult.

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 09-08-09 17:17

> [...]
> Suite eller har I eksperter en bedre løsning, eller bare en løsning?
>
> Den medfølgende CD har vistnok kun Nokia OVI, og det er ikke det jeg

Hvoffor henter du bare ikke den nyeste vers. af PC Suite, og den findes
altså på DK.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 09-08-09 17:58

> [...]
> Suite eller har I eksperter en bedre løsning, eller bare en løsning?
>
> Den medfølgende CD har vistnok kun Nokia OVI, og det er ikke det jeg

har lige været på nokia´s side... og ja der er en fejl du kan kun hente den
på svnesk... vent en dag eller 2 så er den sikkert oppe og køre igen...

Fra : Jørgen E

Dato : 09-08-09 19:25

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> har lige været på nokia´s side... og ja der er en fejl du kan kun hente den på
> svnesk... vent en dag eller 2 så er den sikkert oppe og køre igen...

Tvivler jeg på - jeg havde problemer for nogle uger siden og hentede
den engelske fra nokias engelse site.
I øvrigt er det temmelig irriterende med Nokias software at selv om
man netop har downloadet og installeret så går det straks på nettet
og henter en nyere version.

Måske kan du vælge dansk fra den engelske site - jeg fandt den på en
eller anden måde.

Men nemt skal de ikke beskyldes for at gøre det Nokia ...

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-08-09 18:55

Ralph formulated on søndag :
> [...]
> Nokias DL-site virker kun på svensk. Skal jeg bruge Nokias PC Suite eller har
> I eksperter en bedre løsning, eller bare en løsning?

PC suite? Værsågod!
http://nds1.nokia.com/files/support/global/phones/software/Nokia_PC_Suite_7_1_30_9_dan_web.exe

Selv bruger jeg det sjældent. Jeg bruger normalt TotalCommander og
NokiaFS (plugin) når jeg overfører filer.

http://ghisler.com
http://www.totalcmd.net/plugring/nokiafs.html

--

Lars Jørgensen

Fra : Ralph

Dato : 10-08-09 13:43

"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse > PC suite?
> [...]
>
> Selv bruger jeg det sjældent. Jeg bruger normalt TotalCommander og NokiaFS

Takker mange gange, jeg bruger selv WindowsCommander til ftp og hjemmeside,
den funger fint.

--
Ralph

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 10-08-09 13:59

> [...]
> Værsågod!

> Takker mange gange, jeg bruger selv WindowsCommander til ftp og

Det var i 'gamle' dage den hed Windows Commander idag hedder den Total
Commander.
Og det er kanont genialt program.

Fra : OZ2D

Dato : 11-08-09 08:53

"(6400) Anders" <haugeer@erikkeforklog.dk> skrev i en meddelelse
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det var i 'gamle' dage den hed Windows Commander idag hedder den Total
> Commander.
> Og det er kanont genialt program.

Jeg laver af og til nogle DivX-filer som jeg bagefter ønsker at flytte fra
computeren over på en USB-nøgle. Når jeg gør det med Stifinderen, så
afsluttes Stifinderen med en fejlmeddelelse og DivX-filerne kan kun med
Stifinderen flyttes når computeren står i fejlsikret tilstand. Med
Totalcommander går det helt problemfrit selv om computeren ikke står i
fejlsikret tilstand. Er der nogen som har en forklaring på det?

--
Kim

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 11-08-09 10:18

"OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Totalcommander går det helt problemfrit selv om computeren ikke står i
> fejlsikret tilstand. Er der nogen som har en forklaring på det?

Hvad bruger du af OS og hvilken vers. bruger du af TC.

Fra : OZ2D

Dato : 11-08-09 16:17

> "OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad bruger du af OS og hvilken vers. bruger du af TC.

OS er Windows XP (Professional edition)

Total Commander er en version 7.04a (men den er der jo ikke noget i vejen
med, det er Stifinderen som driller).

--
Kim

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 11-08-09 16:33

> [...]
>
> OS er Windows XP (Professional edition)
>
> Total Commander er en version 7.04a (men den er der jo ikke noget i vejen

Bruger selv XP, men bruger kun vers. 6.0 og den er der ingen problemer med.